۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۸۲۴۱۵
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخاب رسالت خطیر طلاب و روحانیت است

دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخاب رسالت خطیر طلاب و روحانیت است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به رسالت تبلیغی طلاب خواهر و برادر گفت: امروز با حضوری گسترده در عرصه تبلیغ باید مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جمع طلاب، اساتید و روحانیون پلدختر که با حضور رییس مجمع نمایندگان طلاب استان در حوزه علمیه الزهرا این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور حداکثری در انتخابات ضرورتی انکارناپذیر برای انتخابی اصلح است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با تأکید بر اینکه همه ما باید مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم، افزود: مردم با رأی خویش باید در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: رأی مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار ایران اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان است، حضور در صحنه انتخابات خار چشم دشمن است.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: هر یک از طلاب و روحانیت باید در زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و آگاهی بخشی نسبت به انتخاب فرد اصلح در عرصه تبلیغ به رسالت خطیر تبلیغی خویش عمل کنند.

مؤلفه های انتخاب اصلح در جامعه تبیین شود

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان اظهارداشت: بیان مؤلفه های انتخاب اصلح برای انتخابی آگاهانه ضروری بوده و حوزه علمیه در این زمینه باید از فرصت های تبلیغی به خوبی بهره مند شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات