۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۳۲۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی پشتیبانی از نظام و عامل تقویت کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی پشتیبانی از نظام و عامل تقویت کشور است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: تقویت نظام از اوجب واجبات است و در همین راستا مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی پشتیبانی از نظام و عامل تقویت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست بصیرت افزایی کارکنان بیمارستان ۵۹۷ ارتش در بجنورد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر قانون مداری و اخلاق‌مداری در انتخابات تأکید کرد.

وی افزود: در بحث انتخابات مجریان و ناظران تکالیفی دارند ازجمله اینکه خدا را در بررسی‌ها و نظارتشان در نظر بگیرند و خدای‌ناکرده بر اساس مسائل حزبی و گروهی مسئله را پیش نبرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه کاندیداها نیز باید نیتشان قرب به خدا و رسیدگی به مشکلات مردم باشد و برای باز کردن گره کار مردم آمده باشند، اضافه کرد: البته این کاندیداها باید توانایی برای باز کردن گره‌ها را نیز داشته باشند که در این صورت نیازی به دادن وعده دروغ به مردم و تهمت زدن به دیگران ندارند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ما مردم هم تکلیفی داریم و باید در آزمون و امتحان سختی که در پیش رو داریم نهایت تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم.

وی ادامه داد: آزمون سخت از این بابت است که در دوره‌های قبل ما مشکلی از بابت حضور مردم پای صندوق رأی نداشتیم؛ اما امروز مشکلاتی ازجمله کرونا، نارضایتی مردم از وضعیت موجود در کشور و ... دست‌به‌دست هم داده‌اند که ممکن است بهانه‌ای برای عدم حضور در پای صندوق رأی باشند؛ به همین دلیل انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای ملت ما است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به علت دشمنی‌های زیادی که علیه آن وجود دارد، در معرض نگاه ویژه جهان است و به همین دلیل حضور مردم در انتخابات ایران، مهم‌تر از انتخابات در سایر کشورها است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات باعث پشتیبانی و تقویت نظام جمهوری اسلامی شده و تقویت نظام هم از اوجب واجبات است، تصریح کرد: یک زمان برای تقویت نظام باید در میدان جنگ دشمن را وادار به عقب‌نشینی کنیم و یک روز هم باید برای تقویت نظام به کسی رأی بدهیم که میدانی، جهادی و متدین باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست، امام‌جمعه بجنورد با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان ارتش از کادر درمانی این بیمارستان به‌ویژه در مقابله با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات