۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۸۴۷۷۲
آیت الله سبحانی:

شب و روز برای رفع مشکلات معیشتی مردم کار کنید

شب و روز برای رفع مشکلات معیشتی مردم کار کنید
حضرت آیت الله سبحانی در دیدار رییس قوه قضاییه گفت: ما سعی می‌کنیم به سوالات فقهی شما پاسخ دهیم تا شما هم شب و روز برای رفع مشکلات معیشتی و امنیتی مردم کار کنید.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ذکر توصیه‌هایی به رئیس دستگاه قضا پرداخت و گفت: دستگاه قضا باید برنامه ای داشته باشد تا مباحث فقهی برای قضات گفته شود تا از اطاله دادرسی جلوگیری شود.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه افزود: تلاش‌های قوه قضائیه برای حمایت از تولید قابل تقدیر و تشکر است و باید به این کار خود ادامه دهد و باید سرمایه‌های خارج کشور را به سمت داخل توسط ایجاد امنیت قضایی و اقتصادی جذب و فراهم کنید.

این مرجع تقلید از تلاش مستمر حوزه و علما برای پاسخ‌دهی به مسائل مستحدثه و پیچیده خبر داد و خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم به سوالات فقهی شما پاسخ دهیم تا شما هم شب و روز برای رفع مشکلات معیشتی و امنیتی مردم کار کنید.
 
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: از شما به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه می‌خواهیم که مسیر تحول را با قدرت ادامه دهید و از خود یادگاری ارزشمند به جا بگذارید که موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیدجعفرکاظمی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
یکی از مشکلات مردم گرانی بی رویه دربازار ارزاق ازجمله میوه است ولی گویا هیچکس توان مقابله با آنهاراندارد وهمه دارندنمایش میدهند . همه مامورین باید شب وروز بازارراکنترل کنندنه اینکه فیلم نمایشی بسازند.
0
0