۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۸۵۲۱۵

همدم برمبنای ماموریت سازمان تبلیغات ایجاد شده است

همدم برمبنای ماموریت سازمان تبلیغات ایجاد شده است
حسینی گفت: شعار تبیان دستیاری خانواده است، در این پروژه مسأله، انتخاب همسر مناسب می باشد و ما برمبنای ماموریت تبیان و سازمان تبلیغات به مسأله ازدواج ورود کرده ایم.

خانم حسینی مدیر مسئول سایت همدم در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: سایت همدم قریب به پنج سال پشتوانه عملی و چندین سال پشتوانه مطالعاتی دارد، جنبه های مختلف فعالیت همدم آسیب شناسی شده و از نهادهای مختلفی از جمله پلیس فتا، وزارت ورزش و جوانان وقت تایید شده و تقدیرنامه هایی از مراکز مختلف دریافت کرده است.

وی ابراز داشت:پشتوانه نظری و خلاقیت و نوآوری جدی در این کار انجام شده و سایت همسریابی همدم متشکل از هیأتی از روانشناسان است که حول محوردو نفرچگونه می توانند زندگی خوبی داشته باشند، تحقیق و بررسی زیادی صورت گرفته است و نکته بسیار مهم اینکه تا الان حدود سه هزار و هفتصد ازدواج انجام شده که طلاق آن در حد صفر بوده است.

مدیر مسئول سایت همسریابی همدم در ادامه با اشاره به غربالگریی ازدواج افزود: عموم ازدواج هایی که از طریق همدم انجام شده است موفق بوده و هر شش ماه نیز کنترل و ارزیابی صورت گرفته است، اگر در غربالگرایی ها به مشکلی برمی خوردیم مجدداً به آن ها مشاوره می دادیم تا مشکلاتشان حل شود.

خانم حسینی اذعان کرد: همدم قائل به تک همسری و ازدواج دائم است و سرویس دیگری ارائه نمی کند و شرائطی هم که فراهم کرده در اوج محرمانه بودن اطلاعیه طرفین است و پس از طی مراحلی به صورت حضوری همدیگر را خواهند دید،  به این صورت که  مدارکی را ثبت کرده و در آزمون های همدم شرکت می کنند و اگر مشکلی در آزمون نباشد آماده می شوند جهت انتخاب همدیگر و سپس مرحله معرف و با هماهنگی خانواده ها جلسه حضوری برپا می شود.

وی با بیان اینکه همدم مشابه نسخه خارجی نیست، خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار مهم این موضوع است که از تمامی قشرها به مسئولان همدم اعتماد کرده اند، سایت همدم برای تعدد زوجات و ازدواج موقت هیچگونه سرویسی نمی دهد و اگر فرد متاهلی ثبت نام کند تأیید مدارک برای او انجام نخواهد گرفت.

مدیر مسئول سایت همسریابی همدم در پایان بیان کرد: نزدیک به سه چهار سال پس از ازدواج غربالگری انجام می دهیم، شعار تبیان دستیاری خانواده است، در این پروژه مسأله، انتخاب همسر مناسب می باشد هرچند مباحث اقتصاد و معیشت هم مهم است و ما برمبنای ماموریت تبیان و سازمان تبلیغات به مسأله ورود کرده ایم و لازم است هر نهادی به وظیفه خود عمل کند و با این روش مسأله ازدواج حل خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
سلام هموطنان باید بگم این جونهای مجرد باید نیاز جنسی خودشونو برطرف کنن این ریطی به حکومت نداره .برای این امر باید ازدواج کنن کار هست اگه شغل داری مانعی نیست کسی که اهل کار نباشه تقصیررو میندازه گردن دولت وبی کفایتی مسءولین .ودین وسنت پیامبر به خدا تو شهر خود ما شغل هست کارگر جماعت زمستون هم کار دارن .قرار نیست همه شغل ثابت داشته باشن تا بتونن ازدواج کنن .باید در صدا سیما تبلیغ بشه که خانوما سخت نگیرن واسه پسرا تا ازدواجی صورت بگیره.عزیزان همه کارمند نمیشن همه شغل دولتی ندارن من خودم آقامون مکانیک هستن به صورت درصدی کار میکنه زندگی ساده ولی خوب وسالمی دارم دوتاهم بچه داریم خدا رو شکر خوشبختیم .نه پولداریم نه فقیر
0
0