۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۶۸۵۶۷۱
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

توزیع ۱۵ هزار بسته ضیافت غدیر از محل موقوفات در مازندران

توزیع ۱۵ هزار بسته ضیافت غدیر از محل موقوفات در مازندران
مازندران - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع پنج هزار بسته معیشتی تبرکات علوی و ۱۰ هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع پنج هزار بسته معیشتی تبرکات علوی و ده هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و بین نیازمندان با الویت سادات نیازمند توزیع خواهد شد.
 
وی با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر غم اظهار داشت: همه ساله در ایام دهه ولایت برنامه‌های جشن و شادی در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان این برنامه‌ها به صورت محدود در حال برگزاری است.
 
حجت الاسلام حیدری افزود: جشن عید سعید غدیر خم امسال در فضای باز و به صورت کاروان خودرویی در سطح بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، ارزش هر بسته معیشتی را 400 الی 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: توزیع غذای گرم نیز در دستور کار مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران قرار دارد که با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اجرای طرح مانور سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران گفت: در این طرح ویزیت رایگان مراجعین را خواهیم داشت که به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود./950/د101/
ارسال نظرات