۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۸۶۰۱۹
آیت الله شاهچراغی:

همیشه خدمتگزار مردم خواهم بود

همیشه خدمتگزار مردم خواهم بود
سمنان - آیت الله شاهچراغی گفت: چه به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و چه به عنوان یک امام جماعت، همیشه خدمتگزار مردم خواهم بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، پس از خداحافظی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان با مردم در خطبه‌های نماز جمعه هشتم مرداد ماه، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به دیدار آیت الله شاهچراغی رفت.

گلرو، علما را میراث داران انبیاء الهی، حاملان امانت وحی و ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی دانست و با تقدیر از حضور پرخیر و برکت آیت الله شاهچراغی در استان، افزود: کوچه و خیابان شهر، مسجد عابدینیه تا محراب امامت جمعه مهدیشهر و سمنان و دفاتر کار و محل خدمت تا خطوط جبهه‌ها و خدمات ارزنده به بازماندگان شهیدان در بنیاد شهید، سرشار از خاطرات به یادماندنی آیت الله شاهچراغی به مردم عزیز است که از یاد نخواهد رفت.

وی، اخلاق مداری، مردم داری، زهد و ساده زیستی و سالها تربیت طلاب و فضلا در حوزه های علمیه، را از ویژگی‌های برجسته نماینده ولی فقیه در استان برشمرد و افزود: هر بار که برای دیدار خدمت آیت الله شاهچراغی رسیدم بنده را در رسیدگی به امور محرومان و روستاییان توصیه فرمودند و توصیه ها و حمایتهای ایشان مایه امید و دلگرمی اینجانب در خدمت به مردم بوده و هست و یقینا در آینده نیز بعنوان سربازی در خدمت ایشان خواهم بود.

نماینده مجلس گفت: گرچه آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه از مردم خداحافظی کرد، اما مردم سمنان همچنان از فیض حضور ایشان در آینده بهره مند خواهند شد.

آیت الله شاهچراغی هم در این دیدار الطاف رهبر معظم انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ دانست و گفت: این لطف و بزرگواری معظم له سبب رفع خستگی بیش از ۴۰ سال تلاش برای خدمتگزاری به مردم شد.

وی گفت: چه به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و چه به عنوان یک امام جماعت، همیشه خدمتگزار مردم خواهم بود.

ارسال نظرات