۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۸۶۲۵۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

کارگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه ویژه طلاب برگزار می شود

کارگاه مجازی پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه ویژه طلاب برگزار می شود
لرستان - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران از برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد وسالم سازی جامعه ویژه طلاب خبر دادو گفت: این دوره با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه بیان داشت: دوره های آموزشی با محوریت مختلف برای ارتقای سطح علمی و تقویت برنامه های تبلیغی به صورت مداوم برای طلاب و مبلغان برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت «پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: دوره آموزشی مجازی پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه با همکاری مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود و طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران  مجاز به شرکت در این دوره هستند. 

عزیزی با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره آموزشی از 12 مرداد ماه جاری شروع شده است، افزود: شروع کارگاه از 16 مرداد ماه خواهد بود و صدور گواهی پایان دوره از جمله مزایای شرکت در این کارگاه است.

وی خاطرنشان کرد: مبانی و جنبه های زیستی شناختی مصرف مواد مخدر، عوارض و پیامدهای مصرف مواد مبانی و اصول پیشگیری و طبقه بندی انواع مواد و تبیین مواد مخدر و محرک پر مصرف از جمله محورهای مورد بحث در این دوره است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: ایفای نقش مؤثر و فعال مبلغان خواهر و برادر به عنوان مراجع اجتماعی در امر پیشگیری اولیه از اعتیاد و سلامت اجتماعی پایدار از دیگر بحث هایی است که در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه مورد بحث قرار می گیرد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات