۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۸۶۳۰۹

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد
کرمان - مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمان با حضور شهسواری مدیرکل امور شهری استانداری و بابایی فرماندار کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمان صبح امروز با حضور شهسواری مدیرکل امور شهری استانداری کرمان و بابایی فرماندار کرمان برگزار شد.

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه مراسم تحلیف براساس ماده سه قانون شوراها برگزار می‌شود اظهار داشت: در سطح استان کرمان 84 شهر داریم و 440 نفر از امروز به‌عنوان اعضای جدید شوراهای اسلامی شهری کار خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان با بیان اینکه نقش شوراها در اداره امور شهر بر کسی پوشیده نیست گفت: امیدواریم در دوره ششم شوراهای اسلامی شهری شاهد رشد و پویایی و توسعه استان کرمان در مناطق مختلف باشیم.

در این آیین علی بابایی، فرماندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای همه کارگزاران نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم در هر سطحی باشیم.

وی با بیان اینکه کرمان شهر شهید سلیمانی است و در این شهر خدمت کردن بسیار ارزشمندتر است افزود: اهمیت شوراهای اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در دوره‌های گذشته شاهد اقدامات اثرگذار آن بوده‌ایم.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه شوراها نقش مردم در اداره کشور در مناطق مختلف را پررنگ نشان می‌دهد گفت: مردم به‌خوبی پای صندوق‌های رای آمدند و هوشمندانه توطئه راه‌اندازی جنگ روانی دشمنان را خنثی کردند چرا که دشمن تمام تلاش خود را کرد تا مردم را از آمدن پای صندوق‌های رای منصرف کند اما ناکام ماند.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات در شعب اخذ رای شوراهای شهری و روستایی در شهرستان کرمان گفت: حدود 11 هزار نفر مستقیم و غیرمستقیم در امر انتخابات با فرمانداری کرمان همکاری داشتند و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و اعتقاد داشتیم که به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق‌الناس است.

بابایی با تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان تاکید کرد: شهر کرمان موقعیت حساسی دارد چرا که مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در آن قرار دارد و باید در این جایگاه ساخته شده و نماد ایثار و شهادت در این شهر باید پررنگ دیده شود.

وی با بیان اینکه اگر بیماری کرونا وجود نداشت قطعاً شاهد حضور گسترده زائران شهید سلیمانی از سراسر دنیا بودیم افزود: باید مقدمات میزبانی از آنها در دوران پساکرونا فراهم شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه شهر کرمان مرکز و پیشانی استان کرمان است و حاشیه شهر کرمان نگاه ویژه برای رفع مشکلات مردم نیاز دارد بیان کرد: در تمام کارها باید مشارکت مردم را گرفت و اگر مردم همکاری نداشته باشند کارها عقب خواهد ماند.

وی با بیان اینکه باید با جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه شهر کرمان تلاش کرد افزود: به شهر باید نگاه همه جانبه داشته باشیم و تمام موارد شهری را در رفع مشکلات و توسعه آن دید.

بابایی ادامه داد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و به آنها رای دادند و امروز زمان آن فرا رسیده که با کار کردن رضایت مردم را جلب کرد که در نهایت رضایت خداوند است.

گفتنی است، منصور ایرانمنش، محمود بابایی، عشرت کردستانی، سیدمحمد موسوی، محمد امین‌زاده، علیرضا نادری، حسین چناریان‌نخعی، فتح الله مویدی، محمدامین شمسی‌گوشکی، محمدرضا کمساری‌بنانی و سید محمدصادق تقوی‌یزدی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
حالا اینا چپی هستند یا راستی؟
0
0