۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۸۶۳۸۰
هاآرتص:

اسرائیلی‌ها خواستار جنگ با حزب‌الله نیستند

اسرائیلی‌ها خواستار جنگ با حزب‌الله نیستند
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت که اسرائیلی ها نیز همانند سران این رژیم خواستار جنگ نیستند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی نوشت که حمله موشکی صبح جمعه به سرزمین‌های اشغالی اقدامی استثنایی بوده و اسرائیلی‌ها نیز همانند سران این رژیم خواستار جنگ نیستند.

یک کارشناس سیاسی نیز در گفت‌ وگو با شبکه 12 رژیم صهیونیستی گفت: «نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل پیشتر گفته بود که شلیک موشک از سوی حزب‌الله دستاویزی برای جنگ بوده اما خواستار آغاز جنگ نیستیم اما نباید سرمان را زیر خاک ببریم».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند که برآوردهای اطلاعاتی در ارتش این رژیم حاکی از آن است که حزب‌الله به حملات هوایی اسرائیل پاسخ نخواهد داد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، مشخص شد که ارزیابی اطلاعاتی اشتباه بوده و اقدام حزب‌الله در شلیک موشک از منطقه‌ای راهبردی، تحولی خطرناک برای اسرائیل به شمار می‌آید.

مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) روز جمعه با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در «مزارع شبعا» هدف گرفته شد.

در این بیانیه آمده است: «در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر» در پنجشنبه، یگان‌های شهید "علی محسن کامل" و شهید "محمد قاسم طحان" در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) جمعه مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند».

ارسال نظرات