۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۸۶۴۱۲
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

حفظ سلامتی مردم اولویت نخست هیأت های مذهبی باشد

حفظ سلامتی مردم اولویت نخست هیأت های مذهبی باشد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین به اهمیت و نقش مراسم عزاداری محرم در جامعه اشاره کرد و گفت: حفظ سلامتی مردم اولویت نخست هیأت های مذهبی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، امروز در گردهمایی «نسل حسینی» ویژه هیئات مذهبی و مداحان لرستان گفت: برگزاری مراسم و عزاداری عاشورا مایه زنده ماندن نهضت عاشورایی بوده و خواهد بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت برگزاری با شور و شعور مراسمات سنتی عزاداری محرم تأکید کرد و افزود: این مهم باید مورد توجه هیأت های مذهبی قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید با همان مراسم سنتی و شور و شعور برنامه‌ها را ادامه دهیم و امیدواریم حضرت سیدالشهدا(ع) نسبت به ما عنایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: حفظ سلامتی مردم اولویت مهم هیأت های مذهبی باشد، مراسم عزاداری با حفظ فاصله فیزیکی و برا ساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت این عزاداری‌ها، مشکلات از سر شیعیان جهان و ایران برداشته شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات