۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۶۸۶۴۳۰
قالیباف:

بعد از پیروزی در جنگ ۳۳ روزه نیرو‌های حزب الله در اوج قدرت قرار دارند

بعد از پیروزی در جنگ ۳۳ روزه نیرو‌های حزب الله در اوج قدرت قرار دارند
رییس مجلس شوراى اسلامى گفت: به فضل الهی بعد از پیروزی در جنگ 33 روزه، نیروهای حزب الله در اوج قدرت قرار دارند و دشمن صهیونیستی از رویارویی با این مجاهدان واهمه دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان که براى شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهورى به تهران سفر کرده است امروز  مرداد ماه با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شوراى اسلامى دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در این دیدار با اشاره به رشادت های نیروهای حزب الله در برابر رژیم اشغالگر قدس گفت: به فضل الهی بعد از پیروزی در جنگ 33 روزه، نیروهای حزب الله در اوج قدرت قرار دارند و دشمن صهیونیستی از رویارویی با این مجاهدان واهمه دارد.

شیخ نعیم قاسم نیز در این دیدار از کمک ها و حمایت هاى معنوى مقام معظم رهبرى، ملت و دولت جمهورى اسلامى ایران ازمردم لبنان و فلسطین قدردانى کرد و براى دولت جدید و دست اندرکاران نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران آرزوى توفیق و سربلندى کرد.

دو طرف در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانى و دیگر شهداى مقاومت، در خصوص تحولات داخلى لبنان، پاسخ کوبنده حزب الله به تجاوزات رژیم صهیونیستى، لزوم مبارزه با آمریکا و غرب در جنگ اقتصادى علیه کشورهاى اسلامى و محور مقاومت، اعم از جمهورى اسلامى ایران و لبنان به تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات