۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۸۶۴۶۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

عملکرد خبرگزاری رسا بدون جانب داری و واقع بینانه است

عملکرد خبرگزاری رسا بدون جانب داری و واقع بینانه است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگزاری رسا در عرصه رسانه عملکرد مناسبی داشته است، گفت: مطالب خبرگزاری رسا واقع بینانه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت و تبریک صمیمانه روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: خبرنگاری حرفه ای خطیر و پر خطر است و خبرنگاران با حضور در صحنه ها و رخدادهای مختلف طبیعی و سیاسی به رسالت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم و جامعه به درستی عمل کردند.

خبرنگاری حرفه ای خطیر و پر خطر است

وی با بیان اینکه اطلاع یافتن مردم از رخدادهای طبیعی و سیاسی می تواند تأثیر گذار باشد، افزود: خبرنگاران با حضور در صحنه های جنگ، آتش سوزی ها، سیلاب ها و زلزله ها سلامت و جان خود را به خطر می اندازند اما به وظیفه اطلاع رسانی خود به درستی عمل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: از خبرنگاران معتقد و رسانه های انقلابی انتظار داریم که در اطلاع رسانی و خبررسانی از اصول حرفه ای تبعیت کنند که سبب ایجاد اضطراب، نگرانی مردم و برهم خوردن جو روانی جامعه نشود.

صداقت و شفافیت رسانه ها سبب اعتماد مردم می شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه صداقت و شفافیت رسانه ها سبب اعتماد مردم به آنها می شود، گفت: رسانه ها و خبرگزاری ها باید در انتشار مطالب و اخبار خود به مصالح دینی، روانی، اجتماعی و فرهنگی نظام اسلامی توجه و دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را تبیین کرده، گفت: باید خبرنگاران متعهد واقف به مصالح نظام اسلامی باشند و همچنین آنها در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ممکن است انتشار یک خبر سبب برهم خوردن آرامش و امنیت جامعه شود یا اینکه با مهارت و کاربلدی خبرنگار این رخدادها به گونه ای اطلاع رسانی شود که امنیت و آرامش روانی جامعه را حفظ کند.

خبرگزاری رسا در عرصه رسانه علمکرد موفق و مناسبی داشته است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: خبرگزاری رسا از زمانی که پا به عرصه رسانه ای گذاشته عملکرد مثبتی از خود نشان داده و بنده نیز کمابیش با این رسانه حوزوی همکاری داشته و اخبار این رسانه را رصد و دنبال می کنم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید رسانه ها در جانب داری ها و هواداری های خود از افراد و جریان ها، تعادل و توازن را رعایت کنند تا اینکه مخاطبان احساس نکنند در آن رسانه از گروه و جریان خاصی حمایت می شود.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسا در عرصه رسانه ای عملکرد موفق و مناسبی داشته است، افزود: در میان خبرگزاری ها، مطالب خبرگزاری رسا بدون طرفداری از افراد یا جناح خاص و واقع بینانه بوده و اخبار خوب و قابل قبول به مخاطبان خود انتقال می دهد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گروسی
United States
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
در حرکت رسانه ای و تبلیغاتی قوی و هوشمندانه تر عمل کنیم.
0
0
صبئری
United States
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
17 مرداد ماه که به‌ نام‌ خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر نامگذاری شده است فرصتی است برای گرامیداشت مقام شامخ شهدای عرصه خبر و پاسداشت مقام خبرنگار.
0
0
ناشناس
United States
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
امسال ‌و ر آستانه جابجایی دولت، برهوت مراسم روز خبرنگار است و حتی اقل مراسم و برنامه حتی مجازی هم برقرار نیست .

خشک و بی شام و شیرینی
0
0
قریبی
United States
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
روز خبرنگار رو به همه خبرنگاران، همکاران عزیز و مخلص ترین نیروهای انقلاب در حوزه خبر، رسانه و اطلاع رسانی تبریک عرض می کنم.
0
0
فریبرز
United States
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
۱۷ مرداد روز خبرنگار بر تلاشگران این عرصه در خبرگزاری رسا مبارک باشد.
0
0