۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۶۸۶۶۰۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه مهارت های همسرداری ویژه خواهران طلبه

برگزاری کارگاه مهارت های همسرداری ویژه خواهران طلبه
لرستان - عزیزی از برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف برای طلاب خبر داد و گفت: یکی از این دوره ها مهارت همسرداری است که طلاب با مهارت های ارتباطی همسرداری موفق آشنا می شوند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان  داشت: دوره آموزشی آشنایی با معارف نهج البلاغه، ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: کارگاه مهارت های همسرداری ویژه خواهران طلبه و همسران آنان از دیگر دوره های آموزشی است که با هدف ارائه مهارت های ارتباطی همسرداری موفق برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش روابط زناشویی سالم با آرامش و مودت، غنی سازی روابط زوجین و اصول پایداری زندگی مشترک از سرفصل های مهم کارگاه آموزشی مهارت های همسرداری است.

عزیزی عنوان داشت: شرکت طلاب در این دوره های آموزشی امری مهم برای افزایش سطح آگاهی و به کارگیری این مهارت ها در زندگی شخصی و عرصه تبلیغی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: برگزاری نشست های عاشورایی امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و ولایت مداری را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در مدارس علمیه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در دهه محرم عنوان داشت: کارگاه های ارائه و آموزش سرفصل های تبلیغی ویژه ماه محرم برای طلاب مبلغ نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقای توانایی تبلیغی طلاب و تقویت برنامه های تبلیغی عنوان کرد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
لطفا متن کلاسها را اطلاع رسانی نمائید.
0
0