۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۸۶۶۴۱
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد؛

شگردهای پیچیده و نرم دشمن برای کمرنگ سازی فریضه «امر به معروف»

شگردهای پیچیده و نرم دشمن برای کمرنگ سازی فریضه «امر به معروف»
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمنان با استفاده از روش های پیچیده و جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، بیان داشت: باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهایت دقت را داشته باشیم و جوانان را با زبان نرم و با منطق ارشاد کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر این مردم نیستند که تنها وظیفه این امر مهم را برعهده دارند، بلکه خود ادارات و دستگاه های دولتی و حتی خصوصی نیز در انجام این وظیفه مهم الهی مسؤول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: دشمنان با استفاده از روش های پیچیده و جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند و این مهم در سخنان 20 سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شد و ایشان بر بالا بردن بصیرت دینی و فرهنگی تاکیدات زیادی داشتند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند که فریضه امر به معروف و نهی از منکر روح دین می باشد، بنابراین این گفته امیرالمومنین ما را در برابر این سنت الهی دارای مسؤولیت می کند و باید نگاه ما به این موضوع بسیار با دقیق باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: رسول اکرم(ص) و سایر پیامبران به عنوان بشیر و نذیر مبعوث شدند یعنی اینکه هم در دستشان شمشیر بود و هم اخلاق، بنابراین برای داشتن یک زندگی خوب و سالم باید در مسیر سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام حرکت کنیم و آموزه های دینی را به خوبی فرا بگیریم و در زندگی خویش جاری و ساری سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انجام کارهای فرهنگی در کشور مختص به یک گروه خاص نیست، بلکه همه در انجام امور فرهنگی و دینی مسؤول هستیم و باید پای کار باشیم تا ان شاء الله برکات آن نصیب همه ما بشود.

آیت الله علما اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را از بیراهه مشخص می کنند و در برابر ما قرار می دهند و ما نیز باید منویات و فرمایشات معظم له را نصب العین خویش قرار دهیم تا در برابر نقشه های دشمنان اسلام شکست نخوریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز باید با برنامه ریزی های دقیق به کار جوانان و نوجوانان جهت دهی درست فرهنگی و دینی را بدهیم تا خدایی ناکرده در دام دشمنان و نقشه های فرهنگی و ضددینی آنان نیفتند./1400/پ202/

ارسال نظرات