۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۸۶۷۸۳

توهین تولیت موسسه نشر آثار امام به دولت مردمی

توهین تولیت موسسه نشر آثار امام به دولت مردمی
سزاوار نیست رسانه های وابسته به موسسه نشر آثار امام به نام ترویج اندیشه های امام با بودجه های کلان عمومی، ابزاری برای ترویج تفکرات جناحی باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رسا، تولیت موسسه حفظ و نشر آثار امام در مراسم نکوداشت و رونمایی آثار استاد فضل الله صلواتی اظهار داشت: «جریان متحجر دزدانه بر سر سفره پیروزی نشست و در بخش هایی پیروز شد. هیچ یک از افراد مبارز ریشه در اندیشه متحجرانه نداشته اند.

این سخنان در حالی است که هنوز چند روزی از اتمام دولت محبوب وی نگذشته است؛ دولتی که با بی کفایتی مردم و کشور را در بحران اقتصادی فرو برد و حتی در تامین نیازهای اولیه مردم عاجز ماند.

باید پرسید وی اساسا خود را در چه جایگاهی می بیند که به خود اجازه دهد تا پیروزی دولت مردمی در انتخابات را زیر سوال ببرد؛ این پیروزی که وی «دزدانه» خوانده است در حقیقت پشت کردن مردم به جناح محبوب او است؛ به نظر می رسد نیاز است قدری در بین مردم باشند، از اوضاع خراب معیشتی مردم ناشی از ترک فعل های کابینه تدبیر و امید مطلع شوند و به ادبار مردم نسبت به جریان اصلاحات و اعتدال باور پیدا کنند؛ نه این که به دولت مردمی آیت الله رئیسی حمله کنند.

توهین وی به انتخاب مردم، اقدامی نابخشودنی است؛ این اتهامات در حالی است که اقدامات وی در برابر مردم است و باید بابت حمایت از دولت نالایق و ناکارآمد روحانی از مردم عذر خواهی کند. اما سوگمندانه با گذشت زمان و دیدن بی کفایتی ها همچنان سکوت کرده و به دولت محبوبش نقدی نکرده است! در عوض دائم به نهادهای انقلابی حمله می کند و مشکلات را به گردن آنان می اندارد.

به نظر می رسد تولیت حرم امام باید بیش از پیش دقت کنند و از بازی های جناحی و حب و بغض های جریانات سیاسی خارج شوند و بیت امام بزرگوار را از این بازی های سیاسی دور نگه دارند.

همچنین سزاوار نیست که وی و رسانه های زیرنظرش به اسم ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) با بودجه های کلان عمومی، ابزاری برای ترویج تفکرات جناحی باشند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عباس قائم مقامی
United Arab Emirates
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
خدا بهتون شفا نده که مایه خنده ما رو فراهم میکنین خخخخخخ
2
0