۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۸۵۶۳۳
حجت الاسلام علی قربانی:

توسعه موسسه حفظ و نشر امام با توجه به افکار دست اندرکاران آن به صلاح نیست

توسعه موسسه حفظ و نشر امام با توجه به افکار دست اندرکاران آن به صلاح نیست
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم نسبت به عملکرد جناحی نشریه حریم امام هشدار داد و گفت: این نشریه در جهت دفاع از نظام و انقلاب کار نمی‌کند.

حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا با اشاره به عملکرد مدیران موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: دست اندر کاران و مسئولین این موسسه چون از ریشه مشکل دارند و افکارشان افکار صحیحی نیست تا جایی که بشود باید جلوی نشرشان گرفته شود، تا توسعه پیدا نکند، مگر این که اصلاحاتی انجام شود.

وی افزود: اگر قرار باشد این روند با اقدامات حجت الاسلام سید حسن خمینی و مصاحبه هایی که در مجله حریم انجام می دهند و همه اش حساب شده است، ادامه پیدا کند، قطعا به صلاح نیست.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با انتقاد از عملکرد جناحی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) اظهار کرد: نشریه حریم امام را که بنده رصد می کنم، دیده ام که در جهت دفاع از نظام و انقلاب کار نمی کنند.

وی با اشاره به سکوت این موسسه در برابر تحریف امام ادامه داد: شاید برخی از مطالب این سایت هم مفید باشد ولی بنده در مورد کلیت فعالیت نشریه حریم امام نظرم را گفتم.

حجت الاسلام علی قربانی درباره روند فعالیت های موسسه تنظیم و نشر آثار امام در محیط های حوزوی گفت: روند فکری آنها را یک روند فکری متعادل و موافق نظام نمی بینم. وقتی اصل این قضیه (وابستگی جناحی مدیران موسسه تنظیم و نشر آثار امام) از ریشه دارای انحراف است و نظام فکری شان دارای مشکل می باشد، طبیعی است که توسعه اش هم به مصلحت نباشد، و لزومی ندارد در کل کشور هم توسعه بیابد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مدهامتان
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
محافظه کتری و تحریف افکار امام به نفع جریان اصلاحات در این موسسه موج میزند.
0
2
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
وای بر ما که این جماعت حسینیه جماران رو کرده اند محفل سیاسی حیاط خلوت خودشون
0
2
مهدی حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
«وی با اشاره به سکوت این موسسه در برابر تحریف امام ادامه داد: شاید برخی از مطالب این سایت هم مفید باشد ولی بنده در مورد کلیت فعالیت نشریه حریم امام نظرم را گفتم»

... انتقادواقعا دستمریزاد ...
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کلیپ جغرافیای تاریخی غدیر

این کلیپ برای اولین بار تولید شده و با هدف نشر و گسترش فرهنگ غدیر در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
رویداد غدیرخم دارای ابعاد گوناگونی است به همین دلیل سعی شده تا با بررسی مسیرها و موقعیت‌های جغرافیایی آن [که به ملموس شدن این سفر کمک خواهد کرد] گام به گام با کاروان پیامبر همراه شویم تا در راستای اجرای فرمان ایشان [اَلا فَلْیُبَلِّغِ الشَّاهِدُ الْغَائِبَ] قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم.

شما نیز میتوانید با نشر و پخش کلیپ، در این راه سهیم شوید.
..... منتظر کلیپ های بعدی باشید...
https://www.aparat.com/v/SlpMg
0
1