۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۸۶۸۵۵

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پی درگذشت حجت الاسلام ضمیری

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پی درگذشت حجت الاسلام ضمیری
در پی درگذشت حجت الاسلام ضمیری، حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی درگذشت حجت الاسلام ضمیری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر تلخ درگذشت فاضل فرهیخته، محقق گرانمایه و استاد موفق حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ضمیری در ایام محرم حسینی موجب تاثر عمیق و تاسف فراوان گردید. توفیقات ارزشمند این استاد فعال در عرصه های تدریس، تحقیق، تالیف، مدیریت مجموعه های علمی و تربیت شاگردان فاضل ستودنی بود.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ضمیری در کنار فراگیری علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام و استفاده از مراجع بزرگوار، فقه حنفی و شافعی را بخوبی فرا گرفت و به اجازه تدریس آن دست یافت و به شایستگی از علوم اجتماعی بهره برد و ایفا نقش نمود و روز آمد بود. حوزه علمیه یکی از سرمایه های خویش را که امید می رفت منشا خدمات و برکات علمی باشد از دست داد ثلمه لایسدها شی.

اینجانب که خود مصیبت زده است، فقدان این عالم فرهیخته و شخصیت خدوم را به حضرت ولیعصر عجل الله فرجه، حوزه علمیه، علاقه مندان، شاگردان، بویژه مجمع طلاب و فضلای مسجدسلیمان و بالاخص به همسر گرامی و فرزندان فاضل تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و از خداوند متعال علو درجات و حشر با معصومین علیهم‌السلام را برای فقید سعید و صبر وافر و اجر جزیل برای همه مصیبت زدگان مسئلت دارم.

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظرات