۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۶۸۹۵
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

نقش هیأت های مذهبی در برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه

نقش هیأت های مذهبی در برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه
لرستان- حجت الاسلام حسینی گفت: با کمک هیأت های مذهبی می توان از ظرفیت ماه محرم در راستای برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه اقدام کرد.

حجت الاسلام علی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری حسینی بیان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای فصل الخطاب است.

امام جمعه بروجرد افزود: عزاداری های محرم باید با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.

وی با بیان اینکه اگر کسی به واسطه هیأت و عزاداری ها مبتلا شود همه مسؤول هستیم، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک از سوی هیأت های مذهبی ضروری است.

حجت الاسلام حسینی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه فرصت و ظرفیتی برای کمک به نیازمندان و تقویت حس نوع دوستی در جامعه است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع نذورات غذایی به صورت خام از اقداماتی است که نیاز به فرهنگ سازی است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: از این ظرفیت می توان به کمک هیأت های مذهبی در راستای برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه اقدامات چشمگیری انجام داد.

وی به مردمی بودن هیأت های مذهبی اشاره کرد و گفت: امروز نیز هیأت های مذهبی با جمع آوری کمک های مردمی و نذورات می توانند در برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه و کمک به نیازمندان اقدامات گسترده ای انجام دهند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات