۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۸۶۹۳۲
حجت الاسلام احتشام عنوان کرد؛

لزوم همیاری مجلس برای تسریع در شکل گیری دولت قوی و مردمی

لزوم همیاری مجلس برای تسریع در شکل گیری دولت قوی و مردمی
امام جمعه موقت کاشان بر لزوم تسریع بررسی کابینه پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: ایران قوی و مردمی با وزیران پرتلاش، پرکار و مردمی شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام علی احتشام کاشانی، امام جمعه موقت کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت تسریع رسیدگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تایید صلاحیت اعضای کابینه پیسنهادی دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بنا دارند مجلس انقلابی را تحقق بخشند و همچنین اهداف و آرمان های امامین انقلاب در گام دوم بر اساس ظرفیت های داخلی را عملی کنند، باید برای شکل گیری دولت قوی و مردمی همیاری داشته باشند.

امام جمعه موقت کاشان ابراز کرد: یکی از راهکارهای خروج از وضعیت نا به سامان و بحرانی کشور می تواند تسریع و رأی دادن به وزیران پیشنهادی معرفی شده از سوی رئیس جمهور باشد، اما وزراتخانه هلی مهم کشور را نمی توان به افراد بی تجربه و بدون سابقه مدیریتی تحویل داد.

حجت الاسلام احتشام بیان کرد: نمایندگان مجلس باید ضمن سرعت بخشی به بررسی صلاحیت های اعضای کابینه پیشنهادی، به اهداف و شعارهای رییس جمهور منتخب در تشکیل ایران قوی و مردمی توجه داشته باشند.

ایران قوی و مردمی با وزیران پرتلاش و پرکار و مردمی شکل خواهد گرفت

وی با بیان اینکه ایران قوی و مردمی با وزیران پرتلاش، پرکار و مردمی شکل خواهد گرفت، افزود: اگر لازم است نمایندگان به صورت سه شفیت به بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی بپردازند، اما نباید آنها از خط قرمزها کوتاه بیایند و حقیقت را فدای مصلحت کنند.

حجت الاسلام احتشام اظهار کرد: شعار دولت منتخب ایران قوی و مردمی بوده است، از این رو وزیران کابینه نیز باید از شاخص های دولت تراز انقلاب اسلامی برخوردار باشند.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: افرادی که سابقه درخشان مدیریتی ندارند، نباید امر پیچیده مدیریت وزارتخانه های مهم را برعهده بگیرند، از این رو باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقدهای خود را بیان کنند و در صورت لزوم نمایندگان خواستار معرفی وزیر دیگر از رییس جمهور شوند.

ارسال نظرات