۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۸۷۰۸۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

هیأت های مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگام هستند

هیأت های مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگام هستند
لرستان - حجت الاسلام غلامی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیأت های عزاداری تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حفظ سلامتی مردم و کاهش آمار مبتلایان به کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های محرم در هیأت‌های مذهبی، تکایا، حسینیه و  روضه‌ها بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و با رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیأت های عزاداری افزود: در این راستا بازدیدهایی به صورت مداوم در حال انجام است.

وی از هیأت های مذهبی به عنوان یک پایگاه سلامت در این ایام یاد کرد و عنوان داشت: هیأت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی باید این مهم را بین مردم نهادینه سازند.

فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ هیأت مذهبی در لرستان

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در بازدیدهای به‌عمل آمده از هیأت‌های عزاداری استان، درصد بسیار بالایی موازین و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم در اولویت برنامه های هیأت ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هیأت های عزاداری در عرصه رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگام هستند، یادآور شد: امسال برنامه های محرم در ۲ هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی استان و فعالیت ۶۰۰ نفر از مبلغان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در محرم امسال هیچ هیأتی تعطیل نیست، عنوان داشت: دسته‌روی ها محله‌ای است و هیچ هیأتی نباید از محله خود خارج شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات