۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۸۷۲۰۸

کابینه سوم احمدی نژاد؛ برچسب جدید سایت جماران!

کابینه سوم احمدی نژاد؛ برچسب جدید سایت جماران!
سایت جماران این روزها برای تخریب دولت مردمی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، به گونه ای که از ابتدای آغاز به کار دولت همواره به دنبال ایجاد حاشیه برای آیت الله رئیسی بوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رسا، با معرفی کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی و اعلام اسامی وزرای پیشنهادی، پایگاه خبری جماران در رویکرد جدید با تصویرسازی های این همانی تلاش دارد دولت آیت الله رئیسی را ادامه دولت احمدی نژاد معرفی کند.

این پایگاه خبری اصلاح طلب در روزهای اخیر همزمان با معرفی کابینه در مصاحبه های متعددی تلاش کرده ادراک سازی عمومی بین اعضای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم با اعضای دولت نهم و دهم داشته باشد.

کابینه سوم احمدی نژاد؛ برچسب جدید سایت جماران/مکابینه سوم احمدی نژاد؛ برچسب جدید سایت جماران/م

تلاش سایت خبری جماران را در برچسب زنی به دولت سیزهم در دو راستا می توان جمع بندی کرد:

اول. کابینه احمدی نژاد در پایان دولت دهم با چالش های زیاد اقتصادی رو به رو بود؛ از این رو یادآوری آن برای مردم تلخ است و مقایسه کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی با احمدی نژاد تصویر این همانی اقتصادی در نزد افکار عمومی ایجاد می کند، این در حالی است که در شرایط کنونی، اولویت مردم بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

 

کابینه سوم احمدی نژاد؛ برچسب جدید سایت جماران/م

دوم. مواجه با نظام: دولت دهم در نیمه دوم خود چالش های متعددی را با نظام داشت و موجب دلخوری مردم شد، از این رو مقایسه کابینه دولت سیزدهم با دولت دهم این نگرانی را ایجاد می کند که باز شاهد تقابل دولت با نظام خواهیم بود، تقابلی که برای جریان اصلاحات مطلوب است.

ایجاد اختلاف میان نیروهای انقلاب

پایگاه خبری جماران در روزهای اخیر که شایعات متعددی در فضای مجازی رد و بدل می شد، تلاش کرد تا این خط را ادامه دهد.

با طولانی شدن معرفی کابینه توسط رئیس جمهور شایعاتی مبنی بر سهم خواهی جریانات سیاسی در فضای زرد خبری دست به دست می شد.

با اعلام اسامی پیشنهادی وزرا، این سؤال مطرح شد که آیا تمامی گروه های سیاسی در کابینه حضور خواهند داشت؟

سایت خبری جماران تلاش کرد تا میان نیروهای انقلابی اختلاف افکنی و این گزاره را منتقل کند که برخی گروه ها دارای سهم نبوده اند تا به نوعی میان دولت و گروه های سیاسی دو دستگی ایجاد کند.

تقابل با مجلس

اختلاف دیدگاه کارشناسی همواره در میان مجلس و دولت امری عادی خوانده شده است؛ اما سایت جماران از ابتدای کار دولت مردمی همواره با موج سواری بر این تفاوت دیدگاه ها تلاش کرد تا القا کند که میان دولت و مجلس اختلاف اساسی وجود دارد، تا حدی که امکان کار برای دو طرف نیست.

کابینه سوم احمدی نژاد؛ برچسب جدید سایت جماران/م

در پایان این نگرانی برای جبهه انقلاب وجود دارد که این دست رسانه ها با حاشیه سازی و برچسب زنی موجب اختلاف میان کابینه دولت سیزدهم شوند؛ همچنین این خطر نیز وجود دارد که با افزایش هجمه های رسانه ای، کار برای وزرا سخت شود.

محمد رسولی مرندی

ارسال نظرات