۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۸۷۴۶۳

شاید در سریال«موسی» نقشی داشته باشم

شاید در سریال«موسی» نقشی داشته باشم
محمد فیلی، بازیگر سینما و تلویزیون از صحبت‌های اولیه برای بازی در سریال «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گفت.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمد فیلی، بازیگر سینما و تلویزیون از صحبت‌های اولیه برای بازی در سریال «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گفت.
 
محمد فیلی، بازیگر سریال تاریخی «مختارنامه»، با اشاره به مذاکره برای حضور در سریال «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا اظهار داشت: این سریال احتمالا سال آینده وارد تولید می‌شود. آقای علیرضا صالحی، دستیار یک و برنامه‌ریز حاتمی‌کیا برای این سریال با من صحبتی داشت که البته هنوز تا یک سال دیگر زمان زیادی باقی است و او در حال حاضر بازیگرانی از سراسر ایران را رصد می‌کند، چون «موسی (ع)» کار عظیمی است و به بازیگران زیادی نیاز دارد.
 
وی درباره این همکاری اظهار کرد: من با هر کسی کار می‌کنم یک تجربه تازه است و این تجربه هم اگر رخ دهد اتفاق خوبی خواهد افتاد. من قرار است در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری نیز بازی کنم که هنوز نقشم در آن شروع نشده و این سریال هم چند سال طول می‌کشد و کار سنگینی است.

فیلی به مهر یادآور شد: وقتی با کسانی که کاربلدند و سینما و تلویزیون و تصویر را می‌شناسند کار کنید خیلی اهمیت دارد، این‌ها استاد دکوپاژ هستند، قصه‌های‌شان درست است و بازیگر راحت می‌تواند اطمینان کند. مثلا در کار‌های میرباقری- که پیش از این هم در «مختارنامه» از او بازی کرده‌ام- متن فیلمنامه‌ها شعرگونه است و به همین دلیل آثارش ماندگار می‌شود.
 
وی درباره حضور در سریال «موسی (ع)» نیز گفت: هنوز قراردادی با سریال ندارم و یک صحبت اولیه شده است. این سریال از ۱۰ سال پیش قرار بوده شکل بگیرد؛ از زمانی که زنده‌یاد سلحشور تصمیم داشت آن را بسازد تا زمانی که ساخت آن به جمال شورجه و بعد حاتمی‌کیا رسید. با این حال امیدوار هستم این عمر را داشته باشم که هم در «سلمان فارسی» و هم در «موسی (ع)» بازی کنم.
ارسال نظرات