۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۸۷۵۴۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

عرصه مقابله با کرونا فرصتی برای نمایش سبک زندگی مومنانه است

عرصه مقابله با کرونا فرصتی برای نمایش سبک زندگی مومنانه است
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: شرایط و اوضاع امروز صحنه ظهور روحیه نوع دوستی، ایثار، محبت، صمیمیت و فرصتی برای نمایش سبک زندگی مومنانه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بهبودی و رهایی از بیماری کرونا، در نشست قرارگاه فرهنگی معنویت و سلامت نمایندگی ولی فقیه در سپاه که امروز با حضور جمعی از معاونین و اعضای هیئت رئیسه نمایندگی و ارتباط تصویری با مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه های استانی و نیروها برگزار شد؛ با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداریهای ملت شریف ایران، توفیق کمک به رفع نیازها و مشکلات مردم را از نعمات بزرگ الهی برشمرد و اظهار کرد: اینکه خداوند متعال انسان ها را به واسطه ای برای انجام عمل خیر مبدل کند، نعمتی بزرگ و فرصتی مغتنم برای ارتقای معنوی آنان می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی مقابله با ویروس منحوس کرونا را عرصه تجلی "تقرب به خدا" توصیف و با بیان اینکه آحاد روحانیون، پاسداران و بسیجیان همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: شرایط و اوضاع امروز صحنه ظهور روحیه نوع دوستی، ایثار، محبت، صمیمیت و فرصتی برای نمایش سبک زندگی مومنانه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با تبریک روز پزشک به آحاد تلاشگران عرصه سلامت اظهار کرد: این ایثارگران در تلاشی مجاهدانه بویژه طی دو سال اخیر سربلند از آزمون بزرگ خدمت به هموطنان بیرون آمدند و اخلاص، روحیه و نگاه دینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به حضور مجاهدانه طلاب و روحانیون در عرصه خدمت رسانی به مردم در مقابله با کرونا بر تداوم و استمرار خدمت رسانی هدایت گران معنوی و بسیجیان به مردم ونیز به کارگیری روش های خلاقانه با استفاده از فرهنگ قرآنی، در ایجاد آرامش روحی بیماران، همراهان وخانواده‌های آنان تاکید کرد.

وی همچنین رسیدگی به خانواده‌های بیماران و متوفیان و رفع دغدغه های جانبی آنان را مهم و حائز اهمیت برشمرد و شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی آبرومند که در شرایط کنونی دچار مشکل شده اند را از اقداماتی که باید با جدیت بیشتری دنبال شود توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان از لطف، محبت، دغدغه و دعاهای خالصانه هم وطنان عزیز در دوران ابتلای وی به بیماری کرونا قدردانی کرد.

در ادامه این نشست جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نیرو ها و سپاه های استانی به ارائه گزارش از روند اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های کمک به کادر درمان ،کمک به بیماران، خانواده های بیماران و متوفیان،انجام خدمات مومنانه و اقدامات فرهنگی - تبلیغی و معنوی به ویژه در دور جدید مقابله با کرونا پرداختند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هرمز
Iran, Islamic Republic of
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
آقای حاجی صادقی ما تو را به خاطر حذف سعید محمد .. انتقاد..
0
0