۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۸۷۶۵۳
به همت ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه؛

نشست فناوری های هوشمند

نشست فناوری های هوشمند
نخستین نشست از سلسله نشست‌های عصرانه فناوری‌های هوشمند به همت ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه در تاریخ چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین نشست از سلسله نشست‌های عصرانه فناوری‌های هوشمند به همت ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه در تاریخ چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

حسین ظاهری معاون ارتباطات راهبردی ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه در این باره افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها بررسی نظرات گوناگون پیرامون ورود، تولید، توزیع و تبادل فناوری‌های هوشمند در حوزه علوم انسانی و اسلامی است.

در نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها جناب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد‌علی قدس‌پور، مدیر محترم موسسه‌ سیستم های خبره و هوشمند اسلامی باقرالعلوم‌(ع)، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در موضوع تاثیر عمیق استفاده از هوش مصنوعی بر ماهیت و روش علوم اسلامی خواهند پرداخت.

از کلیه پژوهشگران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود ساعت ۱۷ از طریق آدرس اینترنتی ذیل ، مباحث مطرح شده در این نشست را به صورت زنده و مجازی دنبال کنند.


https://www.aparat.com/itsetad/live

نشست فناوری های هوشمند

ارسال نظرات