۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۸۷۷۲۳
جهاد اسلامی:

صهیونیست‌ها آینده‌ای در فلسطین ندارند

صهیونیست‌ها آینده‌ای در فلسطین ندارند
محمد الهندی با تاکید بر اینکه مقاومت در دفاع از فلسطین تردیدی به خود راه نخواهد داد، گفت: صهیونیست‌ها آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در جریان تظاهرات شهروندان فلسطینی در شرق خانیونس گفت: مقاومت در غزه در دفاع از ملت فلسطین و حمایت از مقدسات اسلامی در برابر تجاوزهای اسرائیل تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارد و آنها به زودی از سرزمین فلسطین بیرون خواهند رفت و مقاومت به تهدیدات و یاوه‌ گویی‌های دشمن توجهی اهمیتی نمی‌دهد.

الهندی اظهار داشت: دشمن باید بداند که نمی‌تواند از امنیت برخوردار باشد در حالی که مانع ورود دارو و غذا به غزه می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگز در برابر اراده رژیم اشغالگر تسلیم نخواهیم شد، افزود: ملت فلسطین امروز یکپارچه پشت مقاومت قرار دارند و مقاومت نیز پشت ملت است و دشمن باید دست از هرگونه لجبازی دست برداشته و خواسته‌‌های فلسطینیان را محقق کند.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین گفت که توافقی ملی بر سر ادامه فعالیت‌های مردمی در مخالفت با محاصره و عادی‌سازی و یهودی سازی وجود دارد.

الهندی تاکید کرد که نبرد اخیر شمشیر قدس فقط به دنبال پایان دادن به محاصره غزه نبود، بلکه پایان دادن محاصره قدس، مسجدالأقصی و دل‌های میلیون‌ها آزاده در دنی نیز ا از اهداف این نبرد بود.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی امروز چهارشنبه در تظاهرات گسترده مخالفت با ادامه محاصره در شرق خانیونس شرکت کردند.

زخمی شدن 40 فلسطینی در درگیری‌های جنوب نابلس

این تظاهرات در اعتراض به تداوم محاصره غزه و تعلل رژیم صهیونیستی در بازسازی این باریکه و نیز سیاست یهودی سازی قدس و در حمایت از مسجدالاقصی برگزار شد.

نظامیان صهیونیست تظاهرات شهروندان فلسطینی را سرکوب کردند و 21 تن از جوانان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین پیش از این در فراخوان‌هایی از شهروندان فلسطینی خواسته بودند که در تظاهرات عصر چهارشنبه مشارکت پرشوری داشته باشند.

از زمان پایان عملیات «شمشیر قدس» در نوار غزه بیش از 3 ماه گذشته است اما هیچ اثری از توافق بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی در عرصه میدانی وجود ندارد، چرا که صهیونیست‌ها همچون گذشته با مذاکره به‌دنبال خرید فرصت و دستیابی به تمام منافع خود و عدم دستیابی مقاومت به هیچ دستاوردی هستند، بهانه‌جویی‌های رژیم صهیونیستی به‌خوبی این مسئله را اثبات می‌کند./۹۸۸/

منبع: فلسطین الیوم

ارسال نظرات