۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۷۷۳۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تکریم خانواده های شهدا در اولویت باشد / خون شهدا تضمین کننده بقای انقلاب

تکریم خانواده های شهدا در اولویت باشد / خون شهدا تضمین کننده بقای انقلاب
کرمانشاه ـ آیت الله مصطفی علما گفت: شهدا جان خود را فدا کردند که نظام زنده بماند و همین امر سبب شد که اقتدار انقلاب در برابر مستکبران روز به روز بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز به همراه سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با خانواده های شهیدان فقیهی و فتاحی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: شهیدان جان خود را فدا کردند که اسلام و نظام زنده بماند و همین امر باعث شد که اقتدار این انقلاب در برابر مستکبران روز به روز مستحکم تر شود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنابراین کسی نمی تواند سهم بزرگ و ارزشمند شهدا و خانواده های آنان در حفظ و اقتدار این نظام الهی و اسلامی را انکار کند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه خانواده های شهدا ولی نعمتان همه ما هستند، گفت: طبق آیات قرآن و احادیث بزرگان دین مبین اسلام، شهیدان از جایگاه بسیار والایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند و خانواده های آنان نیز در این مهم شریک این سعادت و ایثار و جهاد هستند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: خانواده شهدا با فدا کردن جان عزیزان خود این نظام را در برابر نظام سلطه و دشمنان اسلام و انقلاب بیمه کردند بنابراین باید حق خانواده شهیدان را خوبی ادا کنیم و تکریم این عزیزان را از اولویت های خود بدانیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه خون شهدا تضمین کننده بقای این انقلاب است، افزود: به برکت خون پاک شهیدان امروز شاهد شکست های پی در پی استکبار در منطقه و جهان هستیم که این برای خانواده شهدا مایه مباهات است.

در پایان این مراسم، آیت الله علما و سردار ریحانی با اهدا هدایایی از استقامت و صبور خانواده های شهیدان فقیهی و فتاحی تجلیل به عمل آوردند./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
سلام، امروز پنجشنبه است،بیاد عزیرانی که در میان ما نیستند، درگذشته‌اند، نزدیکان، شهدا، مسلمانان و برادران و خواهران دینی ما،با ذکر فاتحه ای ازآنها یاد کنیم.
0
0