۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۸۷۸۳۴
آیت الله توکل در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

رسانه های غربی و بی تفاوتی نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی

رسانه های غربی و بی تفاوتی نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی
نماینده خبرگان با بیان اینکه رسانه های غربی مزدور و جیره‌خوار استکبار جهانی هستند، گفت: آنها هیچ گاه به جنایت‌های نظامیان آمریکا در زندان ابوغریب نپرداختند.

آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به فلیم منتشر شده از زندان اوین در رسانه های خارجی و فضای مجازی، ضمن تقبیح بدرفتاری اتفاق افتاده بر لزوم پیگیری این موضوع از سوی نهادهای مربوطه تأکید کرد و گفت: همواره دشمنان نظام اسلامی ایران به هر بهانه ای درصددند که هجمه های رسانه ای و تبلیغات ضد نظام اسلامی ایران راه بیاندازند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رسانه های وابسته غربی بسیاری از خبرهای غیر واقعی و همچنین خبرهای کوچک و منفی از ایران را با بزرگنمایی دوچندان انتشار می دهند تا اینکه نظام اسلامی ایران را زیر فشار و سؤال قرار دهند.

وی رسانه های غربی را مزدور استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: رسانه های غربی هیچ گاه به موضوع جنایت‌های نظامیان آمریکا در زندان ابوغریب و قتل فجیع خاشچقی نپرداختند، زیرا که این رسانه ها مزدور و جیره خوار استکبار جهانی به ویژه آمریکا هستند.

آیت الله توکل اظهار کرد: در کشور فرانسه بیش از هشتاد هفته در روزهای شنبه، تظاهرات میلیونی مردمی علیه دولت و حکومت این کشور برگزار شد، اما این گونه تظاهرات‌ها با سرکوب فجیع نیروهای نظامی این کشور مواجه شد، اما صدایی از این رسانه های غربی بیرون نیامد، در حالی که کوچکترین تجمع اعتراضی در کشور ایران را پوشش خبری می دهند.

وی با انتقاد از سکوت غرب زدگان در برابر جنایت های استکبار جهانی، افزود: نفوذیان و طرفداران غرب در داخل کشور هیچ گاه از رفتار و جنایت های آمریکا و اسرائیل انتقاد نمی کنند، اما تا اتفاقی در کشور روی دهد به انتقاد به نظام اسلامی ایران می پردازند، زیرا که در حقیقت آنها با اصل دین اسلام و نظام اسلامی مخالف هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مراقبت و دقت نظر مسؤولان بر رفتار خود تأکید و بیان کرد: مسؤولان بدانند که زیر ذره بین و رصد رسانه های غربی و دشمنان قرار دارند و آنها نباید به گونه ای عمل کنند که سورژه به دست نفوذیان داخلی و دشمنان خارجی دهند./998/

میثم صدیقیان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
حل مشکلات معیشتی، از مهم ترین وظایف دولت است..
0
0