۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۸۷۸۶۰
امام جمعه ازنا:

فعالیت جهادی و روحیه انقلابی لازمه رفع مشکلات جامعه است

فعالیت جهادی و روحیه انقلابی لازمه رفع مشکلات جامعه است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی مسؤولان تأکید کرد و گفت: دولتمردان با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی در این راستا باید گام بردارند.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسؤولان الگو باشند.

امام جمعه ازنا به ویژگی های بارز شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: این شهیدان گرانقدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسؤولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسؤولی می‌تواند او را موفق کند.

وی وظیفه همه مسؤولان را خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های موجود باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

شهید رجایی و باهنر الگوی دولتمردان قرار گیرد

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است، گفت: امروز نیز با همت جهادی و تکیه بر تفکر انقلابی باید برای ادامه راه انقلاب گام برداشت و رفع مشکلات مردم را اولویت قرار داد.

وی متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: شهدای دولت باید سرلوحه عمل مسؤولان قرار بگیرد.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت بازگو کردن خدمات دولت برای مردم اظهارداشت: در کنار آن نیز باید به مطالبات مردم پاسخ داده شود تا باعث دلگرم شدن مردم به انقلاب اسلامی شود.

وی مردم ا سرمایه های اصلی انقلاب خواند و گفت: خدمت به مردم عبادت است، مسؤولان با خدمت بی منت باید تلاش کنند مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را برطرف سازند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات