۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۸۸۰۵۲
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی مطرح کرد؛

تلاش استکبارجهانی برای پنهان کردن جنایات غرب و بزرگنمایی ضعف های ایران

تلاش استکبارجهانی برای پنهان کردن جنایات غرب و بزرگنمایی ضعف های ایران
نماینده خبرگان با بیان اینکه پیشرفتهای ایران سبب عصبانیت استکبار جهانی شده گفت: مدعیان حقوق بشر بر جنایتهای غرب و هم پیمانان خود در منطقه سرپوش می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تبلیغات و هجمه های رسانه‌های بیگانه در زمینه انتشار فلیم‌های بازداشتگاه اوین گفت: نقاط قوت و درخشان بسیاری در نظام اسلامی ایران وجود دارد، اما دشمنان ما هیچ زمان به آنها اقرار نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: پیشرفت ها و توسعه کشور ایران سبب غیظ و عصبانیت استکبار جهانی می شود، که امیداوریم با همین عصبانیت بمیرند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: این خصلت دشمنان است که درصددند تنها یک نقطه ضعف در کشور پیدا کنند و با بزرگنمایی و هجمه های رسانه ای این اتفاقات را انتشار دهند.

وی با اشاره به سرپوش گذاری رسانه های بیگانه بر جنایت های آمریکایی ها در زندان های ابوغریب و گوانتانامو گفت: اکنون در زندان ها و بازداشتگاه های کشورهای مدعی اسلام اما در واقع هم پیمان با آمریکا، جنایت ها و فجایع بسیاری روی می دهد، اما این حوادث و اتفاقات در سکوت کامل خبری خواهند ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: تمام جرم و جنایات از سوی غربی ها به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب روی می دهد، اما هیچ انعکاس خبری و بحث حقوق بشر در این زمینه مطرح نمی شود؛ انگار بحث حقوق بشر تنها برای کشور ایران مطرح است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ایران حقوق بشر به درستی مراعات می شود، افزود: مسؤولان باید بر اعمال و رفتار خود بیش از پیش مراقبت و دقت نظر داشته باشند و اگر خطایی هم از سوی کارکنان زندان ها روی داده باشد، باید با خاطیان برخورد قانونی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار کرد: استکبار جهانی در پنهان کردن ضعف ها و جنایات غربی ها و هم پیمانان خود در منطقه و همچنین افشا و بزرگنمایی ضعف های کوچک کشور ایران تلاش می کند.

ارسال نظرات