۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۸۸۰۷۸
امام جمعه بابلسر:

خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کارهای مدیران و مسؤولان کشور باشد

خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کارهای مدیران و مسؤولان کشور باشد
مازندران - حجت الاسلام قلی پور گفت: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است که باید قدر این فرصت را برای کار و تلاش و خدمت به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار فرماندار، معاونان، بخشداران و جمعی از مدیران به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،و با تبریک این هفته، آن را فرصت مناسبی برای تبیین هنرمندانه فعالیت ها و دستاوردها و عملکرد مدیران دانست.

وی با اشاره به ویژگی های دولت رجایی و باهنر آن را یاد آور مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و ماندگار در مسیر پیشرفت و سرافرازی نظام اسلامی برشمرد و گفت: مسؤولیت داشتن و مسؤولیت پذیری باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه بابلسر بر ضرورت اهتمام در حفظ ارزش های انقلاب با تلاش مجاهدانه و خدمت شبانه روزی تأکید کرد و افزود: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است که باید قدر این فرصت را برای کار و تلاش و خدمت به مردم دانست.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر این که مسؤولان و مدیران باید تلاش را سولوحه کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: ولایی ومتدین بودن، اخلاص و ساده زیستی، دلسوز مردم و مردمی بودن و تلاش و اقدام برای رفع مشکلات مردم از مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجلی خدمت گزاری و روحیه خدمت رسانی و جهادی در شهیدان رجایی و باهنر نمایان بود، تصریح کرد: این دو شهید بزرگوار با همه توان وارد عرصه خدمتگزاری به مردم شده بودند و در عرصه خدمت به مردم پیشگام بودند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که اگر مدیران و مسؤولان تلاش کنند راه بزرگ مردانی همچون رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آنها در قلب مردم جای گرفته و ماندگار می شوند، تصریح کرد: مدیران ویژگی های بارز شهدای دولت را الگو همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه کارهای مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد، بیان داشت: روحیه خدمت گزاری صادقانه به مردم نباید در مسؤولان و مدیران کشور کمرنگ شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که باید همگان در راستای مهارو مقابله با شیوع ویروس کرونا وهمچنین برطرف کردن مشکلات چند وجهی که این بیماری به دنبال دارد، همکاری کنند، افزود: بیماران زیادی در خانه‌ها بستری هستند، و نیاز است قطعی برق مدیریت شود تا قطعی‌ها مشکلات این بیماران را تشدید نکند. خواهشمندم مدیریت یکپارچه در حوزه خاموشی ها، اعمال شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در شرایط فعلی که هموطنان به دلیل شرایط پیش آمده تحت فشارهای اقتصادی، معیشتی و روانی هستند باید با همه توان اقدام عملی انجام شود تا آثار تلاش و ایثار کادردرمان و همه فعالان این عرصه کمرنگ نشود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که خدمت به مردم همواره یکی از شعارهای محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: در طول 42 سال اخیر خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه همواره جزء دغدغه های محوری امام راحلو مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، روحیه خدمت گزاری، مدیریت جهادی و انقلابی در کشور زنده شده است، خاطرنشان کرد: مردم وقتی می بینند رییس جمهور علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها در میان آنها حاضر می شود و از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرار می گیرد، بسیار خرسند و خوشحال هستند./950/پ210/

ارسال نظرات