۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۸۸۱۵۶

واکنش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به دیدار عباس با وزیر جنگ اسرائیل

واکنش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به دیدار عباس با وزیر جنگ اسرائیل
عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی مطبوعاتی اظهار کرد: دیدار محمود عباس (رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین) با بنی گانتس، وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی در واقع ضربه‌ای از پشت به مردم ما و جانفشانی‌هایشان و خیانت در حق خون شهدا است.

القانوع گفت: عباس به سقوط و دست کشیدن از ارزش‌های ملی ادامه می‌دهد و در راستای زیبا کردن چهره رژیم اشغالگر تلاش می‌کند.

سخنگوی حماس در ادامه از تمامی آحاد فلسطین و گروه‌های فلسطینی خواست جبهه‌ای در مخالفت با این رفتار محکوم که نماینده مردم ما نبوده بلکه تنها نماینده شخص عباس است، تشکیل دهند.

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد: دیدار عباس با گانتس که پس از جنایات رژیم صهیونیستی و محاصره و حمله آنها انجام شد، در واقع ضربه‌ای به مردم ما است.

سلمی افزود: خون کودکانی که ارتش رژیم اشغالگر به دستور گانتس به قتل رساند، هنوز روی زمین خشک نشده است.

سخنگوی جهاد اسلامی در ادامه گفت: تشکیلات خودگردان و رئیس آن به توافق ملی پشت کرده و برای ازسرگیری گفتگوی ملی شروطی وضع می‌کنند که به نفع اشغالگران است و این در حالی است که برای دیدار با سران دشمن با هم رقابت داشته و دستانشان را در دست‌های آلوده به خون‌های انسان‌های بی‌گناه قرار می‌دهند و روابط امنیتی و سیاسی تشکیلات خودگردان با دشمن ملت فلسطین را تقویت می‌کنند./۹۸۸/

منبع: سما فلسطین

ارسال نظرات