۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۶۸۸۲۴۲

امام جمعه یزد درگذشت آیت الله بحرینی یزدی را تسلیت گفت

امام جمعه یزد درگذشت آیت الله بحرینی یزدی را تسلیت گفت
یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد رضا بحرینی یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت آیت الله بحرینی یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

و إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَی

ارتحال عالم ربانی، مجاهد وارسته و هدایت گر روشن ضمیر حضرت آیت الله شیخ محمدرضا بحرینی یزدی که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نموده، موجب تأثر و تألم فراوان شد.آن عالم وارسته که یار دیرین انقلاب و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نمونه بارز و اسوه جهاد و صبر و تقوی و علم بود پس از کسب فیض از محضر بزرگانی همچون حضرت آیت الله العظمی بروجردی ، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی و حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی حائری ، به تعلیم و تربیت شاگردان و نیز تبلیغ و ترویج معارف دینی و تألیف آثار ارزشمند علمی همت گمارد.

راه او راه ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و تعالیم نورانی اهل بیت(علیهم السلام) بود و تمام عمر شریف خود را در این مسیر سپری کرد و آثار پرباری برجا گذاشت که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

این ضایعه را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

ومن الله التوفیق

محمدرضا ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

ارسال نظرات