۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۶۱۴۶۶
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

پیشرفت های دفاعی و نظامی محدود به زمان و مکان نشود

پیشرفت های دفاعی و نظامی محدود به زمان و مکان نشود
یزد - آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه هیچ زمانی نباید در عرصه دانش نظامی و دفاعی توقف داشته باشیم، گفت: در پیشرفت های دفاعی و نظامی خود را محدود به زمان و مکان نکنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد صبح امروز در دیدار با مدیران صنایع دریایی شهید مقدم با اشاره به اینکه مسائل دفاعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در این حوزه نباید متوقف به زمان و مکان خاصی باشیم و باید حتماً در این حوزه همیشه به دنبال تقویت و پیشرفت خودمان باشیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد همان گونه که در طول سال‌های قبل به سمت پیشرفت و تعالی در حوزه‌های دفاعی و نظامی پیش رفتیم، همچنان این روند را حفظ کنیم و خودمان را محدود نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: قاعدتاً دنیا که در این عرصه‌ها در طول دوران‌های قبل از ما پیشی داشته، اکنون نیز هر روز در حال پیشرفت است و ما هم باید سرعت پیشرفت خود را همچنان بالا ببریم که از دنیا در این حوزه عقب نمانیم.

آیت الله ناصری بر ضرورت کسب شناخت کامل در ارتباط با توانمندی‌های نظامی و دفاعی دشمن تاکید کرد و گفت: نکته بسیار مهمی که در ارتباط با صنایع دفاعی و نظامی باید به آن توجه کرد، بحث آینده نگری در تولید و تأمین تجهیزات است، این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید حتماً به آن توجه لازم صورت پذیرد؛ در حوزه‌های دفاعی و نظامی ما باید خود را برای دوره‌های آینده آماده کنیم.

امام جمعه یزد، استخدام در نیروهای نظامی و دفاعی را هم مسئله بسیار مهمی دانست و عنوان کرد: باید جوانان توانمند و نخبه را شناسایی و جذب کرده و از ظرفیت آنها در پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه اکنون از ظرفیت کشور در بسیاری از حوزه‌ها استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: متأسفانه ما از این ظرفیت به درستی استفاده نمی‌کنیم ولی دشمن برای آنها برنامه‌های بسیار قوی دارد و به دنبال جذب نخبگان ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: صنایع نظامی و دفاعی تا حد خوبی از ظرفیت نخبگان در کشور استفاده کرده و می‌تواند زمینه جذب و تربیت بیشتر نخبگان و استفاده از آنها در حوزه‌های مختلف کشور را فراهم کند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات