۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۸۸۳۹۰
امام جمعه شهرستان روانسر:

تفرقه افکنان مهره‌های سرویس‌های جاسوسی دشمن هستند

تفرقه افکنان مهره‌های سرویس‌های جاسوسی دشمن هستند
کرمانشاه ـ ماموستا محمدی گفت: کسانی که به دنبال پررنگ کردن اختلافات بین سنی و شیعه هستند، نه تنها مسلمان نیستند، بلکه مهره های سرویس های جاسوسی بیگانه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا سید محمد محمدی امروز در دیدار جمعی از اساتید و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه در سخنانی اظهار کرد: وحدت شالوده و اصل امت اسلام است و این مهم را دشمنان به خوبی می دانند و آن را آماج حملات تبلیغاتی خود قرار داده اند.

امام جمعه شهرستان روانسر بیان کرد: اگر امروز دشمن نمی تواند به صورت کامل در جهان اسلام رخنه پیدا کند نه از ترس سلاح و تسلیحات است نه از ترس جمعیت مسلمین، بلکه ترس آنان از شکل گرفتن وحدت در جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه وحدت به جهان اسلام قدرتی عظیم و غیرقابل شکست خواهد داد، بیان داشت: سرویس‌های جاسوسی بیگانه و غربی برای درهم شکستن وحدت و انسجام در جهان اسلام کارهای بسیاری در این زمینه انجام داده اند که تشکیل و تسلیح گروه های مسلح و جنایتکار همانند داعش، القاعده و ... نمونه هایی از این شیطنت های دشمنان علیه جهان اسلام است.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید گفت در این برهه زمانی کسانی که به دنبال پررنگ کردن اختلافات بین مسلمین یعنی شیعیان و اهل سنت هستند، نه تنها مسلمان نیستند، بلکه مهره های سرویس های جاسوسی بیگانه به شمار می روند.

این عالم اهل سنت مسلمین را یک امت واحد خواند و اظهار داشت: امت اسلام زیر یک پرچم هستند، یک خدا، یک قرآن و یک رسول دارند، لذا در این میان اختلاف بین برادران دینی هیچ معنایی ندارد.

امام جمعه شهرستان روانسر عنوان کرد: خوشبختانه در استان های غربی کشور همانند کرمانشاه و کردستان که شاهد جمعیت بالایی از مردم اهل سنت و اهل تشیع هستیم، یک وحدت و برادری مثال زدنی دیده می شود که این انسجام خود دشمن شکن است بنابراین معاندان برای درهم شکسن این صفوف دست به هر جنایت و توطئه ای می زنند.

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه پررنگ کردن اختلافات بین مسلمین به نوعی حرکت در مسیر شیطان است، گفت: از همان روزهای نخستین تشکیل اسلام توسط رسول اکرم(ص) گروه هایی بودند که با اقدامات خود در برابر این دین رحمانی و الهی قرار گرفتند که همان منافقان بودند و بعد از گذشت 1400 سال هنوز این گروه ها در جهان اسلام به عینه دیده می شوند، بنابراین برای رهایی از حیل و ترفندهای شیطانی این گروه های فریب خورده نیازمند بصیرت دینی و سیاسی هستیم.

ماموستا محمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم وحدتی که در بین مذاهب اهل سنت و اهل تشیع در کرمانشاه و کردستان می بینیم همچنان پابرجا باشد زیرا استمرار این وحدت برای دشمنان اسلام یک شکست بزرگ قلمداد می شود./1400/پ210/

ارسال نظرات