۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۸۸۴۲۰
حجت الاسلام نقدعلی:

مسؤول میدانی مردم را به نظام اسلامی امیدوار می کند

مسؤول میدانی مردم را به نظام اسلامی امیدوار می کند
حجت الاسلام نقدعلی گفت: حضور میدانی رییس جمهور برای رسیدگی به مشکلات نشان می دهد که ایشان افزون بر گزارشات قصد دارند با واقعیت ها و مشکلات مناطق مختلف از نزدیک آشنا شوند.

حجت الاسلام محمدعلی نقدعلی، نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان در نخستین روزهای تشکیل کابینه دولت سیزدهم، گفت: سفر و حضور میدانی رییس جمهور برای رسیدگی به مشکلات مردم، نشان می دهد که ایشان افزون بر گزارشات، قصد دارند با واقعیت ها و مشکلات مناطق مختلف از نزدیک آشنا شوند.

حجت الاسلام نقدعلی بیان کرد: مشاهده و لمس مشکلات مردم از سوی مسؤولان سبب می شود که در برنامه ریزی های خود برای مناطق مختلف کشور به اشتباه نیفتند و تصمیمات درستی را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات واقعیت های موجود در میدان بزرگتر از آنچه بوده که در گزارشات ارائه می شود، گفت: مسؤولان برای صحت و سقم از آمار و گزارشات، باید حضور میدانی و سرزده به مناطق مختلف کشور داشته باشند.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور بی واسطه مسؤولان میان مردم تأکید کردند، افزود: زمانی که مردم مشاهده می کنند مقام ارشد کشوری بدون واسطه دردهای آنها را می شنود و به مشکلات آنها رسیدگی می کند، امیدواری جامعه به نظام اسلامی افزایش خواهد یافت.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نباید حضور مردمی و بی واسطه مسؤولان و سران نظام تنها به مناطق خاص که مشکلات آنها در صدر رسانه ها قرار گرفته منحصر شود.

وی به مشکلات پیش روی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: امروز استان اصفهان با بحران خشکسالی و کم آبی شدید مواجه است، از هیأت دولت خواهشمندیم که به مشکلات این استان توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام نقدعلی خواستار سفر آیت الله رئیسی به استان اصفهان برای مشاهده مشکلات این منطقه شد و گفت: حضور مستقیم و بدون واسطه رییس جمهور و هیأت دولت در مناطق مختلف کشور سبب تسکین خاطر مردم خواهد شد.

ارسال نظرات