۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۸۸۴۴۷
مدیر مدرسه علمیه امام باقر کامیاران:

اساتید مهارت آموزش در فضای مجازی را ارتقا دهند

اساتید مهارت آموزش در فضای مجازی را ارتقا دهند
کردستان ـ حجت الاسلام حسینی گفت: از اساتید درخواست داریم که اگر مانند ترم های گذشته آموزش به روش مجازی برگزار شود، علم و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی در جلسه اساتید و کادر مدرسه علمیه حضرت امام باقر(ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: شیوع کرونا جامعه بشری را به کلی تغییری داده است، به گونه ای که بعد از پایان یافتن این پاندومی جهان دو به بخش تقسیم می شود، یکی دوران پیش از کرونا و دیگری دوران پساکرونا.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: در این میان حوزه های علمیه نیز از این وضعیت نابسامان در امان نبودند تا جایی که کلاس های درس طلاب برای جلوگیری از ابتلای طلبه ها به این ویروس منحوس تعطیل گردید و اکنون آموزش ها در فضای مجازی دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه آغاز سال تحصیلی بصورت حضوری هنوز در هاله ای از ابهام است، اظهار کرد: تغییر و جهش ویروس کرونا باعث شده هرگونه برنامه ریزی در بخش های مختلف با مشکل مواجه شود، با این وجود امیداریم که هرچه سریعتر این ویروس منحوس از جامعه ما رخت ببندد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: از اساتید درخواست داریم که اگر مانند ترم های گذشته آموزش به روش غیرحضوری و مجازی برگزار شود، علم و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در پایان با اشاره به اینکه طلاب جهادی شهرستان کماکان در حال کمک به کادر درمان و بیماران کرونا هستند، گفت: از همان روزهای اول شیوع کرونا در اسفندماه ۹۸ طلاب استان کردستان با تشکیل خودجوش گروه های جهادی وارد میدان شدند و این مبارزه کماکان ادامه دارد.

ارسال نظرات