۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۸۸۶۸۸
استاد حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم، زمینه ساز خدمت صادقانه به مردم

روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم، زمینه ساز خدمت صادقانه به مردم
مازندران - حجت الاسلام تقی زاده گفت: روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بسیار ارزشمند و زمینه ساز خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از اقدامات جهادی و انقلابی رییس جمهور در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم تقدیر کرد.

وی، حضور رییس جمهور در میان مردم و بی واسطه صحبت کردن با آنها را اقدامی ارزشمند و اعتماد ساز دانست و افزود: همه مسؤولان در رده های مختلف باید دارای چنین روحیه خدمت گزاری باشند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مردمی بودن و ساده زیستی یکی از مهم ترین شاخصه های دولت در تراز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید با تعامل و ارتباط نزدیک با مردم در جریان مطالبات به حق آنها قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین اولویت دولت کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کنار تسریع در واکسیناسیون عمومی برای مقابله با ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: به طور حتم رفع این مشکلات موجود با تعامل دولت و مردم امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام تقی زاده، حضور در صحنه مسؤولان برای رفع مشکلات را ضروری دانست و تصریح کرد: مشی آیت الله رئیسی در حضور میدانی برای بررسی مشکلات مردم بسیار اقدامی پسندیده و عامل مهمی در کاهش مشکلات خواهد بود.

امام جمعه سرخ رود با بیان این که کارهای زیادی در بخش‌های مختلف بر زمین مانده که باید با برنامه‌ریزی و کار جهادی انجام شود، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری باید برای وعده‌ها روز شمار معین و اعتماد و امید مردم به دولت آسیب دیده ترمیم شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جلسات، مصوبات و بازدیدها باید نتیجه ملموس داشته باشد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اقتدار دولت باید در عمل نشان داده شود و نباید حالت‌ رها شدگی در کارها احساس شود.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: متأسفانه ما در بسياری از بخش‌ها حالت رهاشدگی داشتیم و نمونه آن در قیمت ارز و مسکن که به حدی رها بود که امید بخش عمده‌ای از جامعه برای خرید مسکن از بین رفت.

امام جمعه سرخ رود با تاکید به این که رهبر معظم انقلاب دو عنصر انقلابی بودن و عقلانیت را برای بازسازی عرصه‌های مدیریت لازم دانستند، بیان کرد: همچنین ایشان به استفاده‌ از جوانان‌ در بدنه دولت تاکید داشتند که این مورد هم انسداد را از بین می‌برد و هم ذخیره ارزشمندی برای آینده مدیریت کشور خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مردمی بودن و اجتناب از اشرافی‌گری را به دولت جدید توصیه کردند و سفر‌ ریيس جمهور و چند نفر از اعضای کابینه به یکی از استان های محروم کشور را مصداقی برای مردمی بودن دانستند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور را بسیار ارزشمند و زمینه ساز خدمت صادقانه و بی منت به مردم دانست و تصریح کرد: امروز کشور برای عبور از مشکلات به مسؤولانی با روحیه انقلابی و جهادی و از جنس مردم نیازمند است./950/ت310/

ارسال نظرات