۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۸۸۷۲۳
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای ارائه الگوی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه

ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای ارائه الگوی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: برای ارائه الگوی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه باید از ظرفیت هایی همچون صدا وسیما به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه آسیب ‌شناسی و ارائه راهکار در حوزه سبک زندگی، با اشاره به وجود بسیاری مشکلات فرهنگی در جامعه گفت: اگر دستگاه‌های فرهنگی به وظایف خود عمل می‌کردند امروز این مشکلات وجود نداشت.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه کم‌کاری متولیان فرهنگی در ترویج حجاب و عفاف باید جبران شود، افزود: وضع قوانین در حوزه حجاب و عفاف باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه ریشه بسیاری از مشکلات کنونی کشور عدم توجه به فرهنگ است، گفت: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نباید ما را از مسائل فرهنگی و دینی غافل کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: در حوزه نظارت‌ و رعایت عفاف و حجاب در کشور قانون کم نداریم، باید بین دستگاه‌های نظارتی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و ریشه یابی مشکلات گفت: در حوزه فرهنگ باید در زمینه اطلاع‌رسانی، معرفت‌افزایی و اجرا دقت بیشتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برای ارائه الگوی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه باید از ظرفیت ها به خوبی استفاده شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات