۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۸۸۷۷۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

بی توجهی به مسائل فرهنگی کشور آسیب آفرین است

بی توجهی به مسائل فرهنگی کشور آسیب آفرین است
مازندران - حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اصول و مبانی فرهنگی نباید با جابجایی مسؤولان تغییر کند، گفت: دولت سیزدهم پرچمدار نشر ارزش های اصیل انقلاب در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران عصر امروز در جمع مبلغان طرح هجرت تنکابن با اشاره به اهمیت کار تبلیغ و توجه به مباحث فرهنگی در این منطقه، گفت: مبلغان دینی پرچم داران تحقق نشر و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه هستند.

وی با بیان این که امروز توجه به امور فرهنگی باید در اولویت برنامه های مبلغان دینی قرار گیرد، افزود: باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این بخش استفاده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز آسیب های فرهنگی زیادی در جامعه وجود دارد که نیازمند شناسایی و درمان است، گفت: روحانیت به عنوان امین جامعه و کسانی که وظیفه هدایت و رهبری دینی جامعه را بر عهده دارند نقش مؤثری در رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی خواهند داشت.

معاون تبلیغی فرهنگی حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه بی توجهی به مسائل فرهنگی کشور امروز معضلات و مشکلات بسیاری برای این حوزه به وجود آورده است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های تبلیغی که روحانیت در اختیار دارد می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار عمل کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر به بهانه مسائل اقتقصای شاهد بی توجهی به موضوعات مهم فرهنگی کشور بودیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با استقرار یک دولت مردمی و انقلابی به طور حتم شاهد تقویت فرهنگ ارزشی و انقلابی در کشور خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دولتی در رأس امور کشور قرار دارد که معتقد به مبانی اصیل انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: انتظار این است که در چهار سال آینده شاهد رشد و تقویت فعالیت های فرهنگی با رویکرد ارزش های اصیل دینی و انقلابی باشیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بی توجهی به مسائل فرهنگی آسیب زا است، گفت: اگر امروز در حوزه مسائل فرهنگی شاهد مشکلاتی هستیم، نتیجه و محصول همان بی توجهی ها در سال های اخیر است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره نسبت به توجه به مباحث فرهنگی در کشور تأکید داشته و دارند، افزود: ایشان در همین دیدار اخیر با دولت سیزدهم نسبت به اهمیت مسائل فرهنگی صحبت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن علاوه بر مسائل اقتصادی در حوزه فرهنگی نیز به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده علیه ارزش های دینی و انقلابی ما اقدام می کند، گفت: به طور حتم رویکرد منفعلانه در برابر هجمه های فرهنگی دشمن، موجب تضعیف ارزش های دینی و انقلابی خواهد شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که اصول و مبانی فرهنگ دینی و انقلابی نباید با جابجایی مسؤولان تغییر کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال های گذشته شاهد این تغییر رویکرد در توجه به مبانی اصیل ارزشی در جامعه بودیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در دولت دولت سیزدهم شاهد رشد و ارتقاء فرهنگ انقلابی در جامعه خواهیم بود، تصریح کرد: این دولت خود پرچم دار نشر ارزش های اصیل انقلاب در جامعه است./950/پ210/

ارسال نظرات