۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۸۸۷۷۹
در گفت‌وگو با رسا تشریح شد؛

جزئیات پذیرش دانشجو در دانشگاه مجازی امام خمینی در مقطع کارشناسی ارشد

جزئیات پذیرش دانشجو در دانشگاه مجازی امام خمینی در مقطع کارشناسی ارشد
مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به مؤسسه امام خمینی برای سال تحصیلی پیش رو در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد.

حجت الاسلام روح الله کریم مسؤول روابط عمومی دانشگاه مجازی امام خمینی در گفت‌وگو با سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گفت: پذیرش در مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری فرهنگ و معارف اسلامی فقط از طریق کنکور سراسری ارشد بوده و تا امشب ساعت 12 برای انتخاب رشته از طریق سازمان سنجش فرصت باقی است.

وی در ادامه افزود: 6 رشته در مقطع ارشد این دانشگاه آموزش داده شده و طلاب دارای مدرک سطح 2 و متقاضیان داری مدرک کارشناسی می توانند در این رشته ها شرکت کنند؛ فلسفه دین، دین شناسی، تاریخ اسلامی، تاریخ تشیع، اندیشه سیاسی در اسلام و علوم قرآنی گرایش اعجاز رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) گفت: سال گذشته با مجوز سازمان سنجش به جهت تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور انجام شد و اگر سال جاری هم مجوز بدهند این کار انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: هر رشته 40 نفر ظرفیت پذیرش داشته و دانشجویان با پرداخت شهریه می توانند در انتخاب رشته این دانشگاه شرکت کنند؛ آموزش ها به صورت مجازی آفلاین و آنلاین بوده و با اینکه شرکت در کلاس های آنلاین اجباری نیست اما شرکت مستمر در این کلاس ها نمره تشویقی برای دانشجو به همراه دارد./ت302/

ارسال نظرات