۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۸۸۸۵۶
تا 19 شهریور تمدید شد؛

فراخوان دریافت طرح و ایده های نوآورانه ویژه دهه آخر صفر

فراخوان دریافت طرح و ایده های نوآورانه ویژه دهه آخر صفر
خراسان رضوی - معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی برای افزایش کیفیت برنامه های فرهنگی دهه آخر صفر و نوآوری در این زمینه فراخوان دریافت طرح و ایده را تا 19 شهریور تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با توجه به وضعیت کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، برای برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغی دهه آخر صفر متناسب با این شرایط، زمان فراخوان طرح و ایده های نوآورانه را که پیش از این تا تاریخ 12 شهریور(25 محرم) تعیین شده، تا 19 شهریور تمدید کرد.

بر این اساس فعالان فرهنگی تبلیغی و صاحب نظران این عرصه می توانند طرح و ایده خود را با معیارهای، شیوایی و وضوح ایده، نوآوری و خلاقیت، قابلیت اجرا، کم هزینه بودن، تناسب با فضای حرم مطهر، مد نظر قرار دادن شرایط کرونایی موجود، تهیه کرده اند تا تاریخ 19 شهریور 1400 به معاونت تبلیغات اسلامی استان قدس رضوی ارائه دهند.

شیوه، قالب و چگونگی اجرای یک فعالیت فرهنگی تبلیغی در دهه آخر صفر باید در موضوعاتی همچون مراسمات عمومی عزاداری، فعالیت های قرآنی، ویژه برنامه های کودکان، ویژه برنامه های نوجوانان، هنر و ادبیات نمایشی آئینی، زائرین غیر ایرانی، خانواده، بانوان، تبلیغات و فضاآرائی، کتاب و محصولات فرهنگی، فضای مجازی، پرسمان و نشست های گفتگو محور، جوانان و نخبگان باشد.

گفتنی است، به هشت نفر از صاحبان ایده و طرح های برتر جوایز ارزنده و متبرک اهدا خواهد شد./933/ت310/

جواد رستمی
ارسال نظرات