۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۸۹۰۳۵
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور:

اشتیاق به پذیرش در حوزه خواهران افزایش یافته است

اشتیاق به پذیرش در حوزه خواهران افزایش یافته است
رئیس حوزه علمیه خواهران گفت: استقبال از حوزه خواهران روز به روز افزایش پیدا می‌کند و حوزه علمیه خواهران در سوگیری‌ها در حال دیده شدن است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور رئیس حوزه علمیه خواهران در مراسم افتتاحیه سال تحصیل حوزه خواهران در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا گفت: میزان پذیرش حوزه علمیه خواهران در سطح دو 39 درصد افزایش داشته و در مجموع سطوح 33 درصد افزایش داشته است و استقبال از حوزه خواهران روز به روز افزایش پیدا می کند و حوزه علمیه خواهران در سوگیری ها در حال دیده شدن است.

وی تأکید کرد: خواهران حوزه علمیه توانستند در کنار برادران خود در جشنواره علامه حلی رتبه های خوبی را کسب کنند؛ شرایط حوزه علمیه خواهران به سمت توسعه در سطوح سه و چهار پیش می رود و الان مجموع محل رشته های این حوزه به 655 محل ارتقا پیدا کرده است که به مجموعه گرانقدر جامعه الزهرا اضافه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: اصلاحاتی در حوزه علمیه خواهران در حال انجام است و نظام برنامه ریزی به خوبی مسیر خودش را طی می کند و اهداف مختلفی در بازه های زمانی مختلفی در نظر گرفته شده است؛ افق ها را باید بلند طراحی کرد و شورای سیاست گذاری که چشم انداز را تدوین می کند در افق ملی و بین المللی دیده است.

وی تأکید کرد: افق 1404 طراحی شده و به قدر کافی مهم ترین برنامه ها را در مجموعه اجرایی کرد و مطابق برنامه 5 ساله وضعیت طلاب رو به جلو پیش می رود.

رئیس حوزه علمیه خواهران با اشاره به شرایط کرونا گفت: سعی داریم از این فرصت کرونا استفاده کنیم تا در شرایط پساکرونا هم تدریس آنلاین داشته باشیم و سعی ما این بوده اکثر تدریس مجازی صورت گرفته آنلاین باشد تا کیفیت آموزش بالاتر باشد؛ سعی داریم در پس از کرونا بخشی از کلاس ها حضور و بخشی آنلاین باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر روند واکسیناسیون طلاب و کادر حوزه علمیه خواهران هستم و از همه اعضای حوزه خواهش دارم نسبت به واکسن اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات