۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۸۹۰۴۲
آیت‌الله سعیدی:

تنها تفکر انقلابی در برابر قلدری مستکبران توانایی ایستادگی دارد

تنها تفکر انقلابی در برابر قلدری مستکبران توانایی ایستادگی دارد
تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: امروز تنها تفکر انقلابی می‌تواند در مقابل قلدری مستکبران و دشمنان بدون واهمه‌ ایستادگی کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع‌شده است.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مدیریت جدید فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه احیا کند، با حفظ ارزش‌های اسلامی و فرهنگی می‌توانیم با سایر کشور‌ها روابط حسنه و همه‌جانبه داشته باشیم.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: امروز فرهنگ در جامعه مظلوم واقع‌شده است، فرهنگ کشور را باید به اصالت‌ها و رسالت‌های اصلی خود که فرهنگ اهل‌بیت(ع) و اسلام است بازگرداند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: باید با پرهیز از تنگ‌نظری یا مسامحه گری نسبت به دیدگاه‌های اسلامی به‌گونه‌ای عمل کرد که با اسلام اصیل همخوانی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تصریح کرد: امروز تنها تفکر انقلابی می‌تواند در مقابل قلدری مستکبران و دشمنان بدون واهمه‌ ایستادگی کند، باید باروحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر کارکرد و از ظرفیت نخبگانی کشور چه در فکر و چه در اجرا استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سوابق ارزشمند آیت‌الله رئیسی بیانگر این است که اراده‌ای قوی برای تشکیل دولت انقلابی وجود دارد، گفت:  مردم انتظار دارند تا این دولت با توجه به وعده‌هایی که داده است ضمن حرکت در مسیر، ولایت‌فقیه در برابر ظلم و فساد و تبعیض قد علم کند تا امید مجدداً به مردم بازگردد.

آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه یکدست بودن مسئولان ازنظر انگیزه خدمت، دیانت و تبعیت از مقام معظم رهبری از نکاتی است که می‌تواند به پیشرفت هر چه بیشتر کشور کمک کند، خاطرنشان کرد: مرعوب بودن برخی مسئولان قبلی در قبال بیگانگان کار دست خودشان و مردم داد، رئیس‌جمهور فعلی نشان داده که برخوردی قاطعانه همراه با منطق با افرادی که گمان می‌کنند دنیا در دست آن‌ها است دارد و باید این ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات