۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۹۲۳۶
امام جمعه ازنا:

رسیدن به هدف والای طلبگی نیازمند اراده قوی است

رسیدن به هدف والای طلبگی نیازمند اراده قوی است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند با تأکید بر اینکه طلاب باید در مسیر طلبگی تلاش و پشتکار داشته باشند، گفت: رسیدن به هدف والای طلبگی نیازمند اراده قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، پیش از ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام صادق(ع) ازنا گفت: طلاب حوزه علمیه باید دارای توکل و توجه به خداوند باشند.

امام جمعه ازنا با تأکید بر اینکه طلاب باید به اصولی از جمله اخلاق مقید باشند، افزود: چون مردم آنها را الگو قرار می‌ دهند، ما باید خود را خادم و کنار مردم بدانیم چراکه هر قدر علم مان بیشتر می‌ شود باید تواضعمان نسبت به مردم هم بیشتر شود.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید در کار و درس خود کوشا باشند، خاطرنشان کرد: این راه، راه آسانی نیست و برای کسانی که توفیق قرار گرفتن در مسیر سربازی امام زمان(عج) را پیدا کرده اند، باید نهایت تلاش و کوشش خود را در یادگیری علوم حوزوی داشته باشند.

حجت الاسلام سپهوند اذعان داشت: طلاب با تلاش و کوشش، داشتن علاقه و انگیزه قوی می توانند در راه طلبگی حرکت کرده و برای رسیدن به هدف گام بردارند.

امام جمعه ازنا تصریح کرد: ما طلبه ها کارمان در پرتو عنایت امام زمان(عج) است و امکانات ما باید برای امام زمان(عج) باشد.

وی بیان داشت: همه ما باید در راه زمینه سازی ظهور حضرت قدم برداریم به همین دلیل باید سعی کنیم هر روز با ایشان مرتبط باشیم تا خداوند به این وسیله به ما توفیق بیشتری بدهد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات