۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۸۹۲۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمک به محرومان حس نوع دوستی را در جامعه تقویت می کند

کمک به محرومان حس نوع دوستی را در جامعه تقویت می کند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به کمک خیرین در برگزاری رزمایش کمک به دانش آموزان محروم اشاره کرد و گفت: کمک به محرومان حس نوع دوستی را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در حاشیه طرح سراسری مهر تحصیلی که در حسینیه حبیب بن مظاهر که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با بیان اینکه در فرهنگ و معارف اسلامی به دنبال تقوا اعمال صالح ذکر می شوند، گفت: تقوا همراه با عمل صالح است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کمک به محرومان حس نوع دوستی را در جامعه تقویت می کند، افزود: امروز رزمایشی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و ملزومات و لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم از محل موقوفات استان و کشوری تهیه و توزیع می شود.

وی عنوان کرد: ملزومات و لوازم التحریر تهیه شده در سطح استان از طریق ادارات سازمان اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند شبیه به خرید سال نو است و امری ماندگار است که خاطرات خوشی برای دانش آموزان و خانواده های آنها برجای می گذارد.

وی ضمن قدردانی از کمک های خیرین و نیکوکاران گفت: از کلیه خیرین و نیکوکاران تقدیر و تشکر می کنیم که در این شرایط سخت معیشتی که به دلیل کرونا ایجاد شده است مردم را یاری کردند و امیدواریم اینگونه کمک ها همچنان ادامه داشته باشد./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات