۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۸۹۳۵۰

تقدیر امام جمعه تنگستان بوشهر از ساخت سریال گاندو

تقدیر امام جمعه تنگستان بوشهر از ساخت سریال گاندو
بوشهر ـ حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه شهرستان تنگستان استان بوشهر با صدور پیامی از مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه شهرستان تنگستان استان بوشهر با صدور پیامی از مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

جناب آقای مجتبی امینی تهیه کننده محترم سریال «گاندو»:

بنا به فرموده امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام «من لم یشکر المنعم من الخلوقین لم یشکر الله عزوجل» به عنوان خادم و امام جمعه شهرستان تنگستان استان بوشهر بر خود فرض می‌دانم از جنابعالی و همه عزیزان عوامل سریال فاخر گاندو، مدیر شبکه سه و رئیس سازمان صدا و سیما کمال تقدیر و تشکر داشته باشم. سریالی که با الگوپردازی مفاخر و مشاهیر خطه استکبار ستیز جنوب بویژه تنگستان و شهید رئیسعلی دلواری.

در بخش‌هایی از این سریال؛ تجلی غنای تاریخی و مردمان مبارز و خوش نام استان بوشهر است. جوان امروز از هنر و ابزار رسانه در گام دوم انقلاب - که گام تحول و عدالت خواهی، گام امیدسازی و میدان داری جوانانی با اراده است - انتظار جریان سازی مطالبه گفتمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، مطالبه استمرار پاسداشت خون شهدا و گام کم کردن «فاصله میان بایدها و واقعیت ها».

هنر و رسانه به جوان امروز حاضر در میدان جنگ شناختی می‌آموزد که« برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت».این چنین آثار فاخر و تراز هنری با نشان دادن اقتدار و عزت ایران اسلامی و دفاع از خون پاک شهید رئیسعلی دلواری - که گذشته پر افتخار این جغرافیاست – به جوان امروز می آموزد که در دفاع از شمال و جنوب، شرق و غرب جغرافیای اعتقادی باید همچون حاج قاسم سلیمانی ثابت قدم بود.«ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیر امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانون های ضد معنویت و اخلاق نهاده است» که با جریان سازی هنر و هنرمندان متعهد و انقلابی می توان به زیبایی هرچه تمام‌تر تقابل دوگانه «اسلام و استکبار» برای جوان امروز در قالب هنر تجلی بخشید.

خون امثال شهید رئیسعلی دلواری‌ها چنان لرزه بر امپراطوری بریتانیای کبیر انداخت که خورشید آنها در خلیج همیشه فارس غروب کرد و قبرستان آنها خود شاهدی بر اضمحلال قدرتهای پوشالی است. مردم خطه استکبار ستیز جنوب بویژه تنگستان سرافراز خواستار «استمرار جریان رسانه ای متعهد و انقلابی» برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های «نظام انقلابی» هستند. توفیقتان مستدام.

حبیب پهلوزاده. امام جمعه شهرستان تنگستان.استان بوشهر

ارسال نظرات