۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۸۹۴۲۲

مراسم يادبود آيت الله الحکيم در بيروت برگزار شد

مراسم يادبود آيت الله الحکيم در بيروت برگزار شد
مراسم یادبود آیت الله سید محمد سعید الحکیم با حضور شمار زیادی از افراد در بیروت برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، این مراسم را دفتر آیت الله محمد سعید الحکیم در بیروت برگزار کرد.

حسن خلیفه گزارشگر المنار در گزارشی همراه با پخش تصاویری از این مراسم که با حضور شمار زیادی از روحانیون در حسینیه البرجاوی در منطقه بئرالحسن برگزار شد گفت: شمار زیادی از روحانیون، نمایندگان احزاب و محافل دینی و مردمی و رسمی در این مراسم شرکت داشتند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز به نمایندگی از سید حسن نصرالله در این مراسم حضور داشت. هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و السید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی این حزب نیز در این مراسم شرکت داشتند.

شیخ نعیم قاسم به المنار گفت: وظیفه ماست که راه و روش علمای بزرگ امثال آیت الله حکیم و دیگر علما را ادامه دهیم تا حق را در سراسر زمین تثبیت کنیم و انسان را به زندگی همراه با سعادت و اطاعت از خداوند در این دنیا برسانیم.

حسن قبلان عضو هیئت ریاست جنبش أمل لبنان گفت: برگزاری این مراسم یادبود در بیروت بیانگر ارتباط عمیق با مرجعیت و جایگاه رهبری و فکری و عقیدتی آن است.

سید حاتم شکر از اعضای دفتر سید محمد سعید الحکیم در لبنان گفت: بدون شک درگذشت ایشان بی تاثیر نخواهد بود، اما از خداوند می‌خواهیم این خسران را جبران کند.

سید علی الحکیم نماینده سابق آیت الله الحکیم در سوریه گفت: از همه کسانی که در این مصیبت با ما همدردی کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم./۹۸۸/

منبع: شبکه تلویزیونی المنار

ارسال نظرات