۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۸۹۴۹۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه لرستان برگزار می شود

یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه لرستان برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی از برگزاری یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: اجرای این برنامه ها فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت السلام احد عبداللهی، ظهر امروز در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس در مدیریت حوزه علمیه استان گفت: یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: این یادواره ها با همکاری حوزه علمیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی دفاع مقدس را گنجینه ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام عبداللهی به نقش آفرینی روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس همگام با سایر نیروهای جهادی و بسیجی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند.

وی ادامه داد: امروز برای تداوم راه انقلاب و شهدا باید نسل نو را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا ساخت و در این راستا از برنامه های تبلیغی و ظرفیت ها استفاده شود.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه نمایشگاه های دوران دفاع مقدس در استان و مدارس علمیه استان برگزار شود، اذعان داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه ها تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با معرفی دستاوردهای شهدا و رزمندگان طلبه و روحانی دفاع مقدس است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات