۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۸۹۲۷۸
امام جمعه گیلانغرب:

گیلانغرب نیازمند مدیرانی توانمند و دغدغه مند در مسائل دینی و انقلابی است

گیلانغرب نیازمند مدیرانی توانمند و دغدغه مند در مسائل دینی و انقلابی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مردم شهرستان گیلانغرب نیازمند مدیرانی با توان اجرایی بالا و نیز دغدغه مند در زمینه مسائل دینی و انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مردم سلحشور و انقلابی شهرستان گیلانغرب در هشت سال دفاع مقدس دلاوری های زیادی از خود نشان داده اند که تا جایی که گیلانغرب به عنوان دومین شهر مقاوم کشور شناخته می شود.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: با این حال باید گفت که مردم این شهرستان در بحث مدیریتی مطالبات درست و به حقی دارند که امیدواریم که این مطالبات مورد توجه قرار بگیرد و عملی شود و بیش از این، این موضوع به تاخیر نیفتد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شهرستان گیلانغرب نیازمند مدیری است که دارای چندین ویژگی مهم باشد، این مدیر باید نخست توان اجرایی بالا داشته باشد و نیز اینکه نسبت به مباحث دینی، انقلابی و ... تعهد لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه افزود: مردم در سال های اخیر با مشکلات بسیاری در حوزه اقتصاد و معیشت رو به رو بوده اند ولی با این وجود ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان گیلانغرب با بصیرت دینی و سیاسی که دارند همواره عرصه را خالی نکرده اند، ولی با این وجود از مسؤولان می خواهیم که همواره در بین مردم و جامعه باشند زیرا خود این کار زمینه ساز اعتمادسازی دوباره و زنده شدن امید خواهد شد.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب در ادامه سخنان خود توجه به اصول و تکالیف دینی را یکی از ضروریات هر مسلمانی عنوان کرد و افزود: در مدت زمانی که در شهرستان گیلانغرب حضور داریم و در خدمت مردم متدین این خطه هستم به عینه شاهد بوده ام که برخی از مسؤولان و مدیران به مباحث مهم و ارزشی همانند نماز و نماز جمعه کم توجه هستند که این وضعیت در شأن این خطه از استان کرمانشاه نیست.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه تأکید کرد: در مدت حضور در گیلانغرب همواره تلاش هایی برای منتقل کردن خواسته ها و مطالبات مردم این شهرستان به مدیران داشته ایم و بی شک مردم گیلانغرب مسؤولانی می خواهند که از جنس خود مردم بوده و در میان آنان همیشه حضوری تأثیرگذار داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات