۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۸۹۱۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

پایگاه‌های اجتماعی کرمانشاه به ۲۸ باب افزایش یافت

پایگاه‌های اجتماعی کرمانشاه به ۲۸ باب افزایش یافت
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: تعداد پایگاه‌های اجتماعی در سطح استان کرمانشاه از ۳ مورد به ۲۸ باب رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از پتانسیل های مردمی در مباحث فرهنگی و اجتماعی و حل معضلات و ناهنجاری هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: به همین منظور اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با همیاری و تعامل ادارات همسو اقدام به ایجاد پایگاه اجتماعی در سطح استان نموده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هدف اصلی و ابتدایی ایجاد پایگاه های اجتماعی در سطح استان به ویژه در محلات حاشیه ای، توانمندسازی ساکنین در این محلات است که این برنامه از دیرباز آغاز شده و هم اکنون نیز در سطح استان کرمانشاه با قدرت هرچه تمام در حال انجام است.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: خوشبختانه اکنون تعداد پایگاه های اجتماعی در سطح استان کرمانشان افزایش یافته است به گونه ای که قبلا تنها 3 پایگاه اجتماعی داشته ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این سه پایگاه اجتماعی در محلات حاشیه ای و پرجمعیت کرمانشاه یعنی در محله جعفرآباد، حکمت آباد و شهرک زین العابدین(ع) دایر می باشند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: با این وجود دوباره در بحث ایجاد پایگاه های اجتماعی در سطح این استان نیازسنجی های لازم انجام گرفت به طوری که این مراکز از 3 باب به 28 پایگاه اجتماعی فعال در سطح کرمانشاه افزایش یافته است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: از سوی دیگر ایجاد و راه اندازی پایگاه های اجتماعی در محلات حاشیه ای شهرستان هایی همانند جوانرود، ثلاث باباجانی، پاوه و روانسر در دست بررسی و احداث می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اضافه کرد: بر این اساس در مناطق حاشیه ای شهرستان های مذکور 2 پایگاه اجتماعی احداث می شود که مدیریت این پایگاه با روحانیون اهل سنت خواهد بود و البته ناگفته نماند که احداث پایگاه های اجتماعی در شهرستان اهل سنت در کرمانشاه اولین مورد از این دست اقدامات اجتماعی می باشد.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 60 روحانی اهل سنت در استان کرمانشاه برای حضور در این پایگاه های اجتماعی ثبت نام کرده اند./1400/پ210/

ارسال نظرات